Nepretočnost križišča, ki povezuje Čufarjevo cesto, Vrazovo ulico ter Meljski most, je ena od kritičnih prometnih točk Pobrežja, ki se jo je poskušalo v preteklosti omiliti. Ali je bilo to uspešno ali ne, pokaže le čas, v katerem peljete čez križišče. Tako v jutranji kot v popoldanski prometni konici se vam bo namreč zavijanje v levo zazdelo skorajda nemogoče.
Križišče je v pristojnosti DRSI, poskus omilitve je le delno uspešen
»Na MOM smo seznanjeni s problematiko omenjenega križišča,« povedo na mariborski občini, kjer pa poudarijo, da gre za križišče, ki je v upravljanju Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo. Križišče je namreč pred dvema letoma skupaj z Malečniškim mostom postalo državno, takrat pa je DRSI uredila tudi ukrep umirjanja prometa oziroma dvignjene kolesarske površine.
»Križišče v času prometnih konic predstavlja izziv, zlasti pri vključevanju iz stranske prometne smeri na glavno prometno smer, kar je oteženo,« potrdijo na MOM ter dodajo, da je preglednost na severni strani, torej s smeri Malečnik z relokacijo in razširitvijo prehoda za pešce nekoliko boljša, kar je celotno situacijo nekoliko izboljšalo.
Pa rešitev?
Kaj bi bila lahko za problematično križišče sploh rešitev? »Povečanje pretočnosti vseh prometnih tokov se lahko zagotovi ali s krožiščem ali semaforizacijo, je pa potrebna rekonstrukcija celotnega križišča in večji posegi na tem območju,« povedo na Mestni občini Maribor in nadaljujejo:
»MOM je pred leti na to mesto nameravala umestiti krožišče, vendar do realizacije ni prišlo, saj bi morali odkupiti del zasebnega zemljišča. razmišljalo se je o montažnem krožišču, vendar le tega ni bilo možno umestiti zaradi kinematike zavijanja tovornih vozil in avtobusa, ki vozi v smeri Zrkovci in obratno.«
Predlog za ukrepanje glede omenjenega križišča so tako na Mestni občini Mariboru predali Direkciji Republike Slovenije za infrastrukturo, nadejamo pa se, da bo pretočnost križišča rešena sočasno z obljubljeno prenovo Malečniškega mostu.