Europark vsako leto beleži rast prometa in obiskovalcev – preteklo leto so imeli 4,7-odstotno rast prometa ter skoraj 7,7 milijona obiskov, kar pomeni za 3,7 odstotno rast obiska. Simona Mandl, Europarkova center managerka, ki že devet let skrbi za razvoj in napredek nakupovalnega središča, je na današnjem srečanju z novinarji povedala, da navedeno potrjuje, da »je naša začrtana strategija poslovanja in razvoja nakupovalne središča pravilna. Pravi je način, na katerega sledimo potrebam in željam obiskovalcev ter dvigujemo raven nakupovalne Izkušnje.« Pri tem je izpostavila trdo delo vseh zaposlenih: »V mislih imam tako sodelavce ožje ekipe, kot tudi vse shop partnerje in njihove zaposlene. Ponosna sem na to, da je prav zaradi trdega dela vsakega od nas Europark danes največje in najboljše nakupovalno središče v regiji.«

Obetajo se otvoritve novih trgovin

Mandlova je dejala, da je ključ do uspeha spremljanje trendov v svetu in namer znamk, ki si želijo vstopiti na slovensko tržišče. V Europarku je zato vsako leto kaj novega ali pa osvežijo že obstoječo ponudbo. Trenutno je v nakupovalnem središču že 120 skrbno izbranih prodajaln in lokalov, ki ponujajo svetovno priznane blagovne znamke.

»V Europarku se neprestano trudimo, da obiskovalci pri nas dobijo tisto, kar potrebujejo,« izpostavlja Mandlova. Novosti, ki so se zvrstile v letošnjem letu so denimo prodajalna Buzz, Promod, Palmers, XYZ, Cvetličarne Park in SIMPLE barber shop, prav tako pa so prenovili prodajalni dm in Big Bang ter restavracijo Spar. Danes so razkrili še nadaljnje otvoritve novih trgovin: »Odprli bomo Baby Center, prihaja pa tudi nova blagovna znamka italijanske otroške konfekcije Idexe. Prav tako bomo odprli novo prodajalno Just-R, ki bo ponujala izbrane modne kose v italijanskem trendovskem stilu,« razlaga Mandlova.

V razvoj nedavno vložili kar 6 milijonov, podpirajo tudi lokalno okolje

V Europarku Maribor, ki zaposluje okoli 1000 ljudi, nenehno vlagajo v razvoj in napredek, s čimer želijo obiskovalcem omogočiti še bolj in prijetnejšo nakupovalno izkušnjo ter obenem zagotoviti večjo energetsko učinkovitost naprav in sisteme. Trenutno so v fazi velikih investicij, vrednih okoli 6 milijonov evrov: »Obnovili smo dovozne površine v garaži; obnavljamo še streho, interier in teraso.«

Poleg zavedanja okoljskih izzivov današnjega časa se v Europarku zavedajo tudi pomena lokalne skupnosti, v kateri delujejo. Izpostavili so nekaj lokalnih projektov in organizacij, ki s pomočjo Europarka spodbujajo družbeno odgovornost in prepoznavnost mesta: »Sodelujemo s Festivalom Lent, Zlato Lisico, Evropsko nočjo raziskovalcev, klubom NK Maribor in številnimi drugimi,« nekaj uspešnih sodelovanj izpostavi managerka centra. Ker je družbena odgovornost del Europarkovega poslanstva, pa dogodke v tej maniri organizirajo tudi sami – letos so denimo že 11. leto zapored sredstva, zbrana s prijavninami na Europarkov kolesarski maraton, podelili v dobrodelne namene — tokrat društvu Humanitarček. Prostor večkrat nudijo tudi različnim društvom ali izobraževalnim ustanovam, da lahko v prostorih nakupovalnega centra predstavijo svoje delovanje.

Poleg nakupovanja tudi interaktivna doživetja, koncerti in modne revije

Z rojstnodnevnim dogajanjem so v nakupovalnem središču pričeli že pretekli vikend, ko so pripravili zabavo za najmlajše z Ribičem Pepetom ter praznovanje s Tanjo Žagar, torto velikanko in rojstnodnevnimi popusti do 19 odstotkov. Vodja marketinga Petra Romih je dejala, da so vtisi obiskovalcev zelo pozitivni: »Povedali so, da se radi vračajo k nam, ker jih znamo lepo presenetiti.« Praznovanja pa še ni konec – naslednjo soboto, 7. septembra, bo na Trgu Leona Štuklja že tradicionalni koncert, letos bodo zabavali Modrijani in Jan Plestenjak.

Romihova je ob priložnosti napovedala tudi prihodnje zanimive dogodke, ki se bodo zvrstili še do konca leta: »Čakajo nas modna revija, noč raziskovalcev, unikatno interaktivno doživetje za majhne in velike Hotel Transilvanija s tematskimi tuneli pobega ter številnimi ustvarjalnimi delavnicami, razstava malih živali, dan požarne varnosti, martinovanje, nočno nakupovanje, bogato božično-novoletno dogajanje in še marsikaj. « Zagotovili so torej, da bodo še naprej sledili zagotavljanju prijetne nakupovalne izkušnje ter raznolike ponudbe z najnovejšimi svetovnimi trendi.