Če želite preživeti kakšen dan brez računalnika, se sprostiti in pustiti, da vaš ustvarjalni duh pride na plan, potem je Karakondžula pravi naslov za to.

Če želite preživeti kakšen dan brez računalnika, se sprostiti in pustiti, da vaš ustvarjalni duh pride na plan, potem je Karakondžula pravi naslov za to.

Knjigarnica in igralnica na enem mestu

Karakondžula je knjigarnica, predvsem s fantazijsko in znanstveno fantastično literaturo v slovenščini, ki je nihče ne ponuja daleč naokrog.

Seveda imajo  na voljo še druge knjige, predvsem bogat izbor knjig, ki jih je Andrej Ivanuša založil v založbi PRO-ANDY, s.p.,. V knjigarnici je tudi bralni kotiček z dvema naslanjačema. Vzamete knjigo s police, sedete, jo prelistate ali pa preberete, če imate dovolj časa.

K vsemu temu je dodana prodaja različnih logičnih in namiznih iger, ki v zadnjem času osvajajo mlade po vsem svetu. Najbolj priljubljene igre s kartami so Magic, Pokemon, Yu-Gi-Oh in Weiss-Schwarz ter še vsaj 20 drugih. Igre lahko igrate tudi v trgovini, kjer navdušeni igralci takoj priskočijo na pomoč in vam razložijo kako se te igre igrajo.

V trgovini, ki je hkrati tudi največja igralnica namiznih iger v Sloveniji, je na voljo 40 igralnih mest, kjer se srečujejo navdušenci nad temi igrami.

Figure si lahko izdelate kar sami

V trgovini se nahaja ‘delovni kot’, kjer se lepijo in barvajo plastične figurice za igro Warhammer. Na začetku je bilo le nekaj navdušencev, ki so uživali v izdelovanju figuric. Po letu dni pa jih je že skoraj 20 in njihovo število še narašča. Za igro se figurice dobijo v plastičnih okvirjih. Potem jih je potrebno z nožki previdno izrezati, zlepiti sestavne dele, obrusiti, pobarvati in dorisati izredno majhne podrobnosti. Ko sestavijo vojsko vsaj 20 vojakov in njihovih poveljnikov, se lotijo še izdelave igralne površine. Možno je kupiti že prej pripravljene elemente, kot so drevesa, skale, stavbe in podobno, vendar jih bolj veseli, da iz priročnih materialov sami izdelujejo predmete. Ko je vse to opravljeno, pa se igra šele lahko prične!

Kakadondžula se nahaja v trgovskem centru City. Skupina navdušencev nad namiznimi igrami je dobila prostor, kjer lahko vsestransko preživijo svoj prosti čas in se družijo s prijatelji ter prijateljicami, ki jih povezujejo podobni interesi. Ob sobotah pa je mogoče doživeti kakšno bralno dopoldne. Trgovina je odprta v času poslovanja trgovskega centra City, ki pa je žal v soboto popoldan in v nedeljo v celoti zaprt. A preostali čas je mogoče pametno izkoristiti ne le za nakupovanje, temveč za branje ali za igranje novih, zanimivih namiznih iger.

Karte so danes lahko pravi posel

Tukaj ne mislimo raznih turnirjev za bridge ali državnega tekmovanja v taroku. Govora je o trgovanju s kartami. Ob klasičnih kartah se danes pojavljajo nove namizne igre s kartami, na primer Magic, Yu-Gi-Oh, Pokemon, Weiss-Schwarz, itn. Kartice formata 63 x 88 mm dosegajo neverjetne cene. Založniki iger kar naprej izdajajo nove in nove kartice, ki jih označujejo z navadne, redke, zelo redke, ultra redke, itd. Njihova naklada je vedno manjša in s tem se tudi zelo poveča cena posamezne karte. Ob tem posebne cene dosegajo med zbiralci še drugi predmeti, ki so povezani s kartami.

Cene prikazanih izredno redkih in dragocenih kart:

Pokemon Umbreon 500$, War Craft Spectral Tiger 1.600$, Yu-Gi-Oh Blood Mefist 2.000$ in Magic Proposal 50.000$ (bila bi naj samo ena takšna karta).

Magic Proposal je dosegla takšno ceno predvsem zaradi zanimive zgodbe, ki je povezana z izdajo te igralne karte. To karto si je iznajditelj igre Magic Richard Garfield izmislil za posebno priložnost. Oktobra 1993 je zaprosil oblikovalca igre Davea Howella (aka Snarke), da zanj oblikuje posebno karto. Richard je načrtoval, da zaprosi za roko svoje dekle Lily Wu, ki je prav tako kot on navdušena igralka igre, ki si jo je zamislil. Tako si je zamislil, da bi v kupček kart zamešal to karto, ko bi igral naslednjo partijo z njo. Pri oblikovanju je pomagal še ilustrator Quinton Hoover, ki je pripravil ilustracijo, kjer Richard kleči pred Lily v renesančno oblikovanih oblačilih.

Howell je na podlagi ilustracije pripravil karto. Dodal je ustrezne simbole in besedilo, oz. pravilo, ki določa, kakšno potezo omogoča ta izigrana karta. Naredil bi naj devet kart, od teh sta bili dve z zamaknjeno sliko. Nato je naredil še drugo varianto teh kart z različnim motivom, ki bi jih naj odtisnil v štirih primerkih.

Kot je dejal Richard, je v igralni kupček zamešal le eno karto, ko je odigral »usodno« igro s svojo drago. V prvih treh igrah karte ni mogel odigrati. V četrti igri pa mu je bila sreča naklonjena. Sredi igre je Lily predlagala, da naj igro preda, saj je bila kot odličen preizkuševalec igre prepričana, da ne more odigrati nobene karte s katero bi lahko igro zmagovalno zaključil. A takoj nato je bila v njegovem kupčku na vrsti njegova posebna karta: Proposal **** – Sorcery (zaroka-čarovnija), ki je določala pravilo: »Richardu je dovoljeno, da Lily zaprosi, da se poroči z njim. Če to sprejmeta oba igralca, potem oba zmagata. Zmešajta vse izigrane karte, obe knjižnici in oba pokopališča v enoten kupček.«

Lily je presenečena sprejela njegovo zaroko. Menda je skupaj zmešan kupček kart še vedno nedotaknjen in spravljen v posebni škatlici za karte. Preostale Proposal karte so bile razdeljene med člane družine, po eno sta prejela še Dave Howell in Quinton Hoover. Slednjo je nekdo ukradel, ko je bil Hoover na turneji po Japonski in ni znano kje se nahaja. Vendar je prav ta ukradena karta bila omenjena in je na internetu pripravljen ustrezen opis. Cena, ki je navedena je le informativna cena na raznih borzah z igralnimi kartami in še ni bilo nikoli prodana. Richard in Lily sta tudi zaprosila, da naj nihče od obdarovancev ne objavi motiva s karte, ker je to njuna osebna zadeva. Tako je prikaz te karte še danes samo približek motiva na dejanski karti.