Slovenski košarkarski zvezdnik je želel v ZDA registrirati blagovno znamko LUKA DONCIC, ampak je zahtevo zavrnil urad za registracijo in vodenje blagovnih znamk in patentov. Razlog je v tem, da je pri istem uradu v ZDA že registrirana blagovna znamka LUKA DONCIC 7, ki jo je leta 2018 ob sinovi privolitvi registrirala njegova mama Mirjam Poterbin, navaja Marc Stein.

Vložil zahtevo za ukinitev mamine blagovne znamke

Če bi njegova mama preklicala svojo blagovno znamko in se ji odrekla, bi Dončić lahko registriral svojo blagovno znamko. Toda po informacijah Steina njegova mama tega ne želi storiti. Dončić je zato vložil zahtevo za preklic in ukinitev mamine blagovne znamke, bi naj omenjenemu novinarju potrdila Lukova odvetniška pisarna.

Dončić je Steinu sporočil, da mora gledati naprej, saj tako raste kot igralec in kot oseba. “Zame je zato pomembno, da sam nadziram svojo blagovno znamko in se osredotočim tudi na vračanje svoji skupnosti,” je ob tem pojasnil. Kot še navaja novinar, Luka prav tako nima nadzora nad blagovno znamko LD77 in nad spletno stranko lukadoncic.com, ki sta v skupnem nadzoru mame Mirjam in njenega (sodeč po nekaterih virih nekdanjega) partnerja Borisa Požega.

Luka bi se naj v zadnjem času povsem oddaljil od mame ter hkrati izboljšal svoje odnose z očetom Sašo, s katerim nekaj časa praktično ni imel stikov.

Dončić želi zdaj popoln nadzor nad vsem, kar je povezano s trženjem svojega imena, začetnic in številk. Kot je povedal generalni sekretar Košarkarske zveze Slovenija, Radoslav Nesterović, Luka postaja pametni mladi poslovnež in zdaj želi poskrbeti za to, da bi imel popoln nadzor nad svojim brandom. “Zagotavljam pa, da je v Nemčiji stoodstotno osredotočen na Eurobasket. Je rojen tekmovalec in njegova absolutna prioriteta je voditi svojo reprezentanco,” še je ob tem pojasnil.