Sportklub (United Media), pozdravlja pobudo za pripravo novega seznama (naj)pomembnejših športnih dogodkov za televizijski prenos. Zagotavljajo, da so že doslej naredili vse, da bi bili njihovi programi pod enakimi pogoji na voljo vsem operaterjem, a so vsi sklenitev pogodbe zavrnili.

V United Media predvidevajo, kot so zapisali, da je želja po spreminjanju medijske zakonodaje med drugim posledica razprav ob prenosih kvalifikacijskih tekem za svetovno košarkarsko prvenstvo, ki jih je že pred več leti odkupila družba United Media. Hkrati pa opozarjajo, da imajo nekatere pravice plačane že za več let vnaprej in z njimi razpolagajo skladno z obstoječim zakonom.

“Morebitne spremembe zakonodaje in nove določbe pri tem ne morejo imeti retroaktivnega učinka. Za nazaj bi ostali medijski ponudniki lahko kvečjemu odkupili pravice po cenah, ki so jih za nakup plačali v United Medii, z dodatkom zamudnih obresti,” so opozorili.

Kot so danes sporočili iz United Media, je informacija, da bo vlada v kratkem sprejela odločitev in razširila seznam športnih tekmovanj, ki morajo biti dostopna 75 odstotkom prebivalcev Slovenije, znak, da želijo pristojni organi urediti področje medijske zakonodaje, ki ostaja neurejeno že šest let.

Zavrnili Telekom, A1 in T2

Spomnili so, da so vsem kabelskim operaterjem v Sloveniji ponudili sklenitev pogodbe, po kateri bi bili programi Sportkluba pod enakimi pogoji na voljo vsem, a so ti, razen Telemacha, to zavrnili. “Operaterji Telekom Slovenija, A1 in T2 so izključili programe Sportkluba iz svojih programskih ponudb, kljub temu da smo ves čas želeli nadaljevati sodelovanje z njimi. Naše ponudbe niso sprejeli niti tedaj, ko smo jo znižali za dodatnih skoraj 40 odstotkov. Kot razlog navajajo, da imajo v svojih shemah dovolj športnih vsebin drugih ponudnikov,” je dejal generalna direktorica United Media Aleksandra Subotić

Subotićeva in nad odzivom operaterjev izrazila presenečenje, saj je, kot je poudarila, med slovenskimi gledalci veliko zanimanja za spremljanje tekem slovenskega športa, česar se očitno zaveda tudi vlada.

Ponudba United Media operaterjem za vključitev programov Sportkluba v njihove sheme je sicer še vedno na mizi, poudarjajo v družbi. Ponujajo možnost, da se paket 11 HD programov Sportkluba uvrsti v njihove programske sheme po ceni od 1,5 evra na mesec, namesto dosedanje cene 2,44 evra. Promocijska ponudba velja do 30. septembra, so spomnili.

Po besedah Subotićeve se bo do konca septembra jasno pokazalo, “komu je dejansko v interesu športne vsebine pripeljati do čim širšega kroga slovenskih gledalcev in komu ne”.

Po objavi novega seznama v uradnem listu bo tako večina slovenskega gledalstva lahko spremljala televizijske prenose pomembnejših športnih dogodkov in tekmovanj. Zdaj je namreč večina v okviru rednih programskih shem telekomunikacijskih operaterjev, katerih naročniki so, ostala brez prenosov nekaterih pomembnih dogodkov, na primer tekem košarkarjev v kvalifikacijah za svetovno prvenstvo. Telemach, ki predvaja programe Sportkluba, namreč po izračunih Akosa dosega 31-odstotno pokritost prebivalstva.

STA