Slovenski trgovci so danes, 11. julija, začeli s poletno sezonsko razprodajo tekstila  in obutve. Nekaterim izdelkom so občutno znižali cene izdelkov. Cene so nižje od 30 do 50 odstotkov.
Preverite svoje pravice
Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) poudarja, da mora biti blago na razprodaji brezhibno, razen če ni posebej označeno, da gre za blago z napako. V primeru, da se izkaže, da ima izdelek stvarno napako, ima potrošnik pravico uveljavljati reklamacijo. Torej ima takšne pravice, kot če bi kupil blago v redni prodaji, torej v času izven sezonskih razprodaj.
V primeru, da potrošnik na razprodaji kupi izdelek, s katerim ni nič narobe, pa ga kljub temu ne želi imeti, trgovec takega izdelka ni dolžan sprejeti nazaj. Od poslovne prakse vsakega posameznega trgovca je odvisno, kako bo obravnaval potrošnikovo zahtevo. Če trgovec takšen izdelek zamenja ali izstavi dobropis, se to šteje za dober poslovni običaj.
Največ pritožb zaradi nepravilnega označevanja cen
Za nadzor nad upoštevanjem pravil, ki veljajo za sezonske razprodaje, so pristojne lokalne izpostave Tržnega inšpektorata po Sloveniji. Največ pritožb potrošnikov v pravni pisarni ZPS se vsako leto nanaša na nepravilno označevanje cen popusta oziroma na tiste primere, ko trgovci tik pred razprodajo cene izdelkov dvignejo in jih nato ob razprodaji znižajo, s tem pa prikažejo višji odstotek znižanja, ki potrošnike zvabi k nakupu. Takšna poslovna praksa je nepoštena in jo tržni inšpektorat lahko kaznuje.