Pritožbe glede razmerja med količino in ceno so vse pogostejše. Gre za pojav, imenovan skrčflacija – zmanjšanje velikosti izdelka ob enaki ali višji ceni. Zadnja tarča kritik je priljubljena čokolada Milka.
Podražitev za skoraj polovico
Kot poroča portal Fenix.de, je Milka zvišala cene svojih čokoladnih tablic in hkrati zmanjšala njihovo težo, zaradi česar je Potrošniški center v Hamburgu njenim izdelkom podelil naziv "zavajajoča embalaža meseca". Cena je poskočila z 1,49 € na 1,99 €, medtem ko se je količina zmanjšala s 100 g na 90 g, kar pomeni dejansko podražitev za več kot 48 %.
Spremembe so 'prizadele' več okusov, med njimi Alpenmilch, Celi lešniki, Rozine-lešnik, Temna čokolada, Kravje packe, Bela čokolada, Lešnik in Luflée. Mondelez, proizvajalec Milke, podražitev utemeljuje s povečano ceno surovin, predvsem kakava. A finančna poročila podjetja kažejo na rast dobička in nižje proizvodne stroške.
Potrošniški center opozarja, da so spremembe na trgovskih policah skoraj neopazne, s čimer je kršena transparentnost do kupcev. Zato kupcem svetujejo, naj bodo pri nakupih previdni, primerjajo cene in po potrebi razmislijo o cenovno ugodnejših alternativah ali trgovskih blagovnih znamkah, ki lahko ponujajo podobno kakovost.