Edgar predstavlja set orodij, ki majhnim blagovnim znamkam in posameznikom pomaga, da oblikujejo in s svetom delijo svoje prodajne zgodbe. Zgodbo lahko objavi kdorkoli, podjetje, posameznik, organizacija.
Proces kreiranja zgodb je sila enostaven, zgodbe je mogoče narediti na spletu ali na mobilnem telefonu. Zgodbo se na koncu opremi s kratkim povzetkom. Zanimivost Edgarja je ti. vizitka podjetja, ki je dostopna bralcem zgodbe. Z njo se posameznik ali podjetje predstavi bralcem in ponudi direkten dostop oziroma akcijski klic. Trenutno sicer sledijo konceptu “Marketa”, kjer ekipa pomaga določenim uporabnikom. V prihodnosti bo to plačljiva storitev.
Cilji so jasni
Do danes je bilo objavljenih 607 zgodb: »V naslednjih treh mesecih želimo dobiti povprečno 300 zgodb na mesec in 1000 novih uporabnikov. Čez 6 mesecev moramo te številke podvojiti, delati pa predvsem na tem, da se bodo uporabniki vračali in iz pasivnih opazovalcev postali uporabniki so-ustvarjalci,« o ciljih pove Damjan Obal.
Prek skladov tveganega kapitala so dobili 25.000 evrov, hkrati pa potrditev druge runde s strani Eleven: »Pozimi bi radi pridobili višjo investicijo. Če bo vse po planu bo naša evaluacija mnogo višja, tako da bo tudi runda višja. Upamo na 350-500 tisoč evrov.«
Največ aktivnih uporabnikov je “srednjih” let, torej med 25 in 40, opaziti pa je mogoče trend mikro podjetij, obrtnikov in avanturističnih posameznikov: »Kar je tudi naš cilj in kar nenehno komuniciramo z javnostmi,« nam zaupa Damjan.
Ekipa išče nove člane
Edgar že uporabljajo v francoskem, arabskem, nemškem, bolgarskem, ruskem in drugih jezikih: »Naš uporabniški vmesnik je izjemno vizualen, hkrati smo tudi pripravljeni na prevajanje v lokalne jezike. Trenutno se osredotočamo na evropske trge kot sta Francija in kasneje Nemčija.«
Trenutno imajo 8 plačljivih strank, v dogovoru pa so tudi z nekaj festivali in organizacijami za validacijo drugega aspekta Edgarja, ki je organizacijsko pripovedovanje zgodb.
V ekipi so trenutno trije ustanovitelji: »Smo v fazi širjenja ekipe, pomoč potrebujemo predvsem na področju vsebinskega marketinga in poslovnega razvoja. Tako da, dajte se nam javit,« vse, ki jih zanima sodelovanje, poziva Damjan.
Vsi trije smo za Edgarja pozabili na svoje kariere
»Osebno nisem nikoli podvomil v uspeh. Enostavno je preveč na kocki. Dvomi so tukaj le, ko vidiš, da je tempo počasnejši od zastavljenega,« o vprašanju o težkih trenutkih na njihovi poti pove Damjan, vsem mladim z idejo pa hkrati svetuje, da se naj najprej prekalijo: »Dovolj je mladih podjetij, ki jim manjka sveže energije. Če pa imate idejo, za katero mislite da je super, pa je prvi nasvet, da jo postavite na test. Žal je 99% “super” idej v resnici izjemno generičnih. Klasični nasvet, ki je še kako relevanten je: začnite s problemom. Nato z dobro ekipo. To sta predpogoja za uspeh.«
Trenutno je ekipa osredotočena predvsem na projekt Edgar, v prihodnje pa načrtujejo mobilno aplikacijo, Market in različico Edgarja za dogodke.
Na sceni