Po treh letih (prvič so ga namreč pokazali lani jeseni na salonu v Parizu) so Kadjarja resda prenovili, toda večjih sprememb na zunanjosti vendarle ne boste opazili. Kljub temu pa so mu nekoliko zgladili ‘starostne gube’, predvsem na prednjem (novi žarometi, LED dnevne luči, LED smerniki, spodnji del odbijača, …) in zadnjem delu z drugačnim odbijačem.

Morda so spremembe notranjosti še celo bolj opazne, saj so materiali boljši, nova so nekatera stikala, več je kroma, sedempalčni osrednji zaslon je nov, občutljivejši na dotik in sedaj bolj učinkovito vključen v armaturno ploščo (zdaj z bližnjičnimi stikali ob strani), vrtljiva stikala za zračenje in klimatizacijo pa so dobila celo praktične LED prikazovalnike. R-Link multimedijska naprva pa sedja ponuja tudi povezljivost oziroma zrcaljenje pametnih telefonov. Precej truda so vložili tudi v sedeže, ki so zdaj dobili novo oblazinjenje za več udobja in bočnega oprijema, hkrati je sedalni del možno podaljšati.

Še največ so tokrat naredili na ponujeni motorni paleti. Tako je zdaj na voljo nov 1,3 litrski TCe motor, ki so ga razvijali skupaj z Daimlerjem, in sicer v dveh izvedbah (s 103 in 117 kW/140 in 160 KM). Dizelska motorja s 1,5 in 1,7 litra prostornine pa sta predvsem posodobljena in močnejša (85 in 110 kW/115 in 150 KM, kar pomeni dodatnih pet oziroma 20 konjev), menda pa tudi boljšo prožnost.Poleg tega sta bencinska opremljena s filtrom sajastih delcev, dizelska pa ob tem še s sistemom katalitične redukcije za zmanjševanje ravni dušikovih oksidov.

Pogon je v glavnem izveden na prednji par koles, štirikolesni je na voljo le za najmočnejši dizelski motor, saj pričakujejo le 15 odstotni delež. EDC (dvosklopčni) menjalnik pa le za močnejši TCe in šibkejši dizel. Zdaj so izboljšani tudi nekateri asistenčni sistemi, vendar pa je za večino, tudi za zaviranje v sili, potrebno doplačilo. Cene prenovljenega Kadjara se prično pri 20.500 evrih, od tega pa lahko odštejete vsaj 1.500 evrov rednega popusta.