Povsem sveži Volvo XC40 bo v začetku prihodnjega leta zapeljal tudi na slovenske ceste. Pravzaprav je novinec požel veliko zanimanja že pred dvema mesecema in pol, ko je madžarski podružnici Volva na splet »ušel« predstavitveni video, nato pa se je vročica stopnjevala še preden se je avtomobil pojavil na cestah. Kupcem bo pri nas na voljo največ 80 avtomobilov in še to samo v izvedbi z dizelskim motorjem, štirikolesnim pogonom, srednjo ravnjo opreme momentum in ceno 39.990 evrov.  Prvi avtomobili bodo menda dobavljivi februarja, spomladi prihaja različica s prednjim pogonom in sedem tisočakov nižjo ceno, vse ostalo kasneje.

Pogonu novinca so sicer namenjeni trije bencinski motorji z razponom zmogljivosti od 110 do 184 kilovatov (150 do 250 KM) in dva dizelska z močjo 110 in 140 kilovatov (150 in 190 KM), kasneje (ni še znano kdaj) pa prideta še hibridna in električna različica. Volvo XC40 vstopa med tekmece kot so BMW X1, Audi Q3, Nissan Qashqai in nenazadnje tudi korejski dvojec Kia Sportage in Hyundai Tucson,  z izrazito, prepoznavno zunanjostjo ter prostorno in domiselno izkoriščeno notranjostjo ter 479-litrskim prtljažnikom. V skandinavskem slogu zasnovani novinec je namenjen predvsem tistim, ki živijo sodobno urbano življenje in pop kulturo. Ker pri Volvu še vedno stavijo na varnost, so asistenčni sistemi skoraj samoumevni, izpostaviti velja elektroniko za zaznavanje in opozarjanje na ovire ter po potrebi samodejno zaviranje ter 360-stopinjsko kamero, ki s prikazom slike na velikem sredinskem zaslonu, ki se upravlja kot tablični računalnik, lajša parkiranje.

Švedski proizvajalec ima z novincem sicer velike apetite, saj naj bi kmalu prevzel status najbolje prodajanega hišnega modela oziroma, da bo prispeval vsaj polovico k prodajni rasti, ki naj bi leta 2020 dosegla 800.000 avtomobilov. kar glede na dejstvo, da spada v trenutno zelo priljubljeni avtomobilski razred, ni presenečenje.