Septembra 2020 so se začela dela v okviru ureditve nove trase na odseku Počehova – Pesnica z gradnjo novega predora Pekel in železniškega viadukta Pesnica, zaključena bodo oktobra letos. Pri gradnji sodelujejo: Pomgrad d. d., SŽ ŽGP d. d., GH Holding d. d., GGD Kranj d. d. in Kolektor Koling d. o. o. Ocenjena vrednost celotne investicije nadgradnje železniške proge Maribor – Šentilj  je 286,65 milijona evrov, zagotovljeno je tudi sofinanciranje z evropskimi sredstvi v okviru kohezijskega sklada v višini 114,7 milijona evrov. Prav tako je projekt sofinanciran iz Sklada za podnebne razmere v višini 13 milijonov evrov. Pogodbena vrednost ureditve nove trase na odseku Počehova – Pesnica z gradnjo novega predora Pekel in železniškega viadukta Pesnica znaša 104,07 milijona evrov.

Večina del v predoru Pekel in na viaduktu Pesnica že opravljenih

Kot so nam pojasnili na Direkciji RS za infrastrukturo, je v predoru Pekel izvedena notranja obloga, položenih je 90 odstotkov tira na togi podlagi ter zaključena glavnina strojnih in elektro del. Gradnja viadukta Pesnica je zaključena, manjka samo še povezava odvodnjavanja in zaključna dela na montaži protihrupnih ograj.

Po končani popolni zapori bo po novi progi zapeljal prvi vlak

Po stari železniški progi med Mariborom in Pesnico je zadnji vlak zapeljal  v soboto, 29. julija, ob 8.30. Pred preusmeritvijo na novo progo je potrebno izvesti prevezavo tirov in vozne mreže ter opraviti manjkajoča dela na tirih in tirnih napravah ter vozni mreži, ki jih zaradi železniškega prometa do vzpostavitve popolne zapore ni bilo mogoče izvesti. Prav tako je treba zaključiti, povezati in preskusiti vse strojne in elektro inštalacije ter opremo v predoru, sporočajo z direkcije.

Popolna zapora železniškega prometa bo trajala predvidoma do 13. avgusta do 18.00 ure. Prvi vlak bo po novi progi zapeljal po končani popolni zapori. V tem času je za prevoz potnikov poskrbljeno skladno z ustaljeno prakso Slovenskih železnic preko nadomestnih avtobusnih prevozov.