Izvajalec je 6. septembra začel betoniranje notranje obloge železniškega predora Pekel, kar bo predvidoma potekalo šest mesecev. Kot so sporočili z Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo, se je betoniranje notranje obloge, ki predstavlja končno konstrukcijo predorske cevi, začelo na severni strani predora. Izdelava notranje obloge se izvaja po sistemu betoniranja posameznih segmentov. Po celotni dolžini predora je skupaj 121 segmentov dolžine 12 metrov. Pred betoniranjem notranje obloge na primarno oblogo položijo hidroizolacijsko membrano in v določenih segmentih tudi armaturo. Nato se po temelju na mesto posameznega segmenta premakne in namesti opažna konstrukcija teže 170 ton, s katero se v posamezni segment vgradi okoli 170 m3 betona. Vsak dan lahko izvedejo betonažo enega segmenta oziroma 20 segmentov na mesec.
Spomnimo, da je bil 18. avgusta v okviru projekta nadgradnje železniške proge med Mariborom in Šentiljem slovesno izveden preboj novo zgrajenega 1.530 metrov dolgega predora Pekel. Prvi vlak bo peljal skozenj predvidoma prihodnje leto, dosedanji, stari železniški predor pa bodo po napovedih namenili kolesarjenju.