Iz hotelskih sob največkrat izginjajo brisače, kopalni plašči in tudi dekorativni dodatki, zmanjka tudi kakšen vzglavnik.

Po dobrih poletnih mesecih so mariborski hoteli tudi med novoletnimi prazniki beležili skoraj polno zasedenost, a so v tem času, kot smo poročali, nekoliko slabšo zasedenost imeli na Pohorju, kjer so ponudniki pozimi odvisni predvsem od snega. Hoteli v štajerski prestolnici, spomnimo, so beležili med 90 in 100 odstotno zasedenost, največ gostov pa je bilo tujcev, ki jih je največ prišlo iz Hrvaške, Avstrije, Nemčije, Madžarske, Srbije in tudi Italije.

V uredništvu osrednjega spletnega medija Maribor24.si smo pri vseh večjih hotelirjih v mestu preverili, ali se obiskih gostov v svojih nastanitvah srečujejo tudi s krajami, a so nam na novinarska vprašanja po več dneh odgovorili le iz dveh hotelov. Pogovarjali smo se tudi z že upokojeno uslužbenko mariborskega hotela.

Posebni standardi za te postopke

Dejan Hojnik iz službe za odnose za stike z javnostjo v Hotelu City Maribor je povedal, da so v prvi vrsti poslovni hotel, z zasedenostjo med minulimi prazniki pa so zadovoljni. Predvsem, dodaja Hojnik, ker so  tudi čez novo leto imeli več kot 80 odstotno zasedenost.

Dejan Hojnik: »Vsako zadevo obravnavamo individualno in se odločamo glede na vrednost, ki je bila odtujena.«

»Pri nas prevladujejo tuji gostje, večina jih je iz nemško govorečih držav (Avstrija in Nemčija),« je pojasnil Hojnik in dodal, da se tudi njim dogaja, da iz sob zmanjka kakšen vzglavnik, kopalni plašč ali dekorativni dodatki. »V hotelu imamo standarde tudi za te postopke. Seveda pa vsako zadevo obravnavamo individualno in se odločamo glede na vrednost, ki je bila odtujena,« je poudaril Hojnik.

Tovrstnih primerov ne zaznavajo

Tudi v hotelu Lent so minule praznične dni imeli največ je bilo gostov iz Italije in Avstrije, a razlagajo, da glede kraj nimajo problemov s tem težavami.

Hotel Lent: »Do zdaj se še ni zgodilo, da bi kaj velikega izginilo. Mogoče kdaj kakšna brisača.«

»Do zdaj se še ni zgodilo, da bi kaj velikega izginilo. Mogoče kdaj kakšna brisača, to je pa vse,« so dodali.

Policije posebej naj ne bi obveščali

Sicer pa smo govorili tudi z nekdanjo, že upokojeno delavko enega od mariborskih hotelov, ki ni želela biti imenovana. Glede na njen dolgoletni staž v hotelu, tam je bila zaposlena nekaj več kot 20 let, pravi, da prihaja najpogosteje do kraj brisač, imela je primere, ko si je nekdo »postregel« pijačo iz sobnega mini bara ali odnesel kopalni plašč.

Upokojena delavka hotela: »Najpogosteje prihaja do kraj brisač, imela sem primere, ko si je nekdo ‘postregel’ pijačo iz sobnega mini bara.«

»Takšna dejanja niso bila posebej sankcionirana, saj tatvine v glavnem odkrije hotelsko osebje šele po odjavi gosta iz hotela, zato tudi policije posebej nismo obveščali,« je pripomnila. Dodala je, da se nekateri hotelirji, predvsem v primerih,  ko zmanjkajo vrednejše stvari, pred tovrstnimi nevšečnostmi raje »zavarujejo« sami.

Upokojena delavka hotela: »Krajo večjih in vrednejših predmetov iz hotelskih sob v zadnjih letih ponavadi bremenijo gostov račun po njihovem odhodu oziroma odjavi, saj razpolagajo s številkami kreditnih kartic svojih gostov.«

»To je moč doseči precej preprosto. Za krajo večjih in vrednejših predmetov iz hotelskih sob v zadnjih letih ponavadi bremenijo gostov račun tudi po njihovem odhodu oziroma odjavi, saj razpolagajo s številkami kreditnih kartic svojih gostov,« je pojasnila in sklenila, da odmevnejših epilogov kraj vseeno ni, saj so pri manjših tatvinah nepridipravom raje pogledali skozi prste, še posebej, ker so slednje, vsaj v njenih časih, obravnavali kot del hotelskega posla.