Mercator že drugo leto zapored s posebno akcijo belih embalaž pri otrocih spodbuja ustvarjalnost in ponovno uporabo, k ustvarjanju pa smo vabljeni tudi odrasli. Bele embalaže različnih oblik priljubljenih izdelkov nas namreč kar same vabijo, da jih poslikamo, porišemo ali okrasimo povsem po svojih željah.
Legendarni izdelki v belih embalažah
Topljeni sir Zdenka, Propolis junior, piškoti Plazma in Jaffa, pašteta Argeta Junior, sadna pijača Pingo, puding Choco Loco in drugi legendarni izdelki, ki jih je skupaj kar 13, so se v imenu trajnosti in otroške ustvarjalnosti odpovedali svojim značilnim embalažam in jih zamenjali za popolnoma bele.
Bela embalaža pa ni le potencial za izražanje naše kreativnosti, ampak je pomembno trajnostno dejanje. Pri izdelavi Mercator bele embalaže je namreč porabljene tudi do 60 % barve manj.
»Z vsako embalažo, ki ji damo novo življenje, ohranjamo naravo,« idejo bele embalaže opisujejo v Mercatorju: »Otroci po vsej Sloveniji z belimi embalažami tako izdelujejo Lumpi gledališče, odrasli pa lahko embalažo ponovno uporabimo na nekoliko drugačne načine – na primer za vzgajanje sadik.«
Tako nam v Mercatorju zaupajo še eno izmed idej, kaj lahko storimo z belo embalažo: »Ko spijete izvrstno Pomursko Mlejko v roke vzemite škarje, karton odprite, umijte, vanj posadite semena solate in kar doma vzgojite svoje sadike.«