Majhna črna steklenička čistega bučnega olja je pred kratkim prejela še tretjo nagrado. Tokrat gre za prestižno nagrado Red dot.

Zgodba Luxury Black Bottle

Majhna črna steklenička je plod slovenskega znanja, izdelana na podlagi potreb zahtevnejšim trgom in njihovim kupcem predstaviti ekskluzivni, unikatni, luksuzni izdelek s prepričljivo oblikovalsko zgodbo, vsebino in embalažo.

Foto: Matevž Kostanjšek

Vsaka steklenica je ročno pihana iz najčistejšega stekla, brez primesi težkih kovin (kristal – kot prestižna steklovina vsebuje 30% svinca o.p.) in postavljena v škatlo iz starega stoletnega hrastovega lesa. Tovrstno steklo je najbolj neoporečno za živilo, v tem primeru bučno olje, katerega shranitev je najprimernejša v stekleni temni embalaži.

Tovrstno steklo je najbolj neoporečno za živilo, v tem primeru bučno olje, katerega shranitev je najprimernejša v stekleni temni embalaži.

Polnitev steklenice je ekološko bučno olje narejeno iz prebranih in sortiranih bučnih semen avtohtone sorte, ki so zrasla še na neokrnjeni zemlji v okolici oljarne Kocbek. Prečiščena semena sortirajo in jih zmeljejo na mlin s pravimi kamni, ki so jih pri Kocbekovih začeli uporabljati že pred več kot 90 leti. Na steklenici je tudi poseben znak, povzet iz prvega žiga (štampiljke) Alojza Kocbeka in njegovih inicialk.

Pri Kocbekovih se s pridelovanjem bučnega olja ukvarja več rodov.

Kvalitetnemu olju je svoj pečat pritisnil večkrat nagrajen oblikovalec Gregor Žakelj. Oblikovna zasnova steklenice in pipete s svojo podobo in izraznostjo dopolnjuje izredno kvaliteto olja in ga umešča v najvišji razred posebnih in enkratnih kulinaričnih doživetij.

Chef Tomaž Kavčič, eden od ambasadorjev izdelka. Foto: Urša Culiberg

Edinstvena steklenička s posebno pipeto

Steklenica vsebuje lastno pipeto, s katero se olje nanaša na hrano po kapljicah in se ne izliva iz steklenice. Pipeta služi kot zamašek steklenice in je pripomoček kuharskim mojstrom, da z njo dekorirajo krožnike. Oljarna Kocbek s svojimi ambasadroji Tomažem Kavčičem, Janezom Bratovžem in Ano Roš s to steklenico že predstavlja svojo zgodbo tudi na njihovih jedeh.

Luxury black bottle je tako s svojo zgodbo, edinstvenostjo in unikatnostjo prepričala strokovnjake, ki so ji podelili prestižno nagrado Red Dot v kategoriji Blagovnih znamk (Brands & Communication Design) v podkategoriji oblikovanja embalaž (Packagin design).