Meseca junija je Miklavške pekarne zajel uničujoč požar. Peči in prostor sta bila popolnoma uničena, zaradi česar so se bili prisiljeni umakniti iz pekarstva. V nekaj trenutkih je zgorelo 22 let trdega dela, škoda naj bi bila kar 1,2 milijona evrov. 13 prodajaln Miklavških pekarn je prevzel Hlebček, preostale štiri pa Žito. Trenutno je odprtih 12 poslovalnic, eno so bili primorani prestaviti zaradi del na Ljubljanski cesti. V Hlebčku so iz Miklavških pekarn prezaposlili 15 oseb.
Ponudba ostala podobna
»Zaenkrat kaže, da so nas stranke dobro sprejele. Trgovine poslujejo bolje iz dneva v dan. Seveda pa ni bilo za pričakovati, da bo po 2 mesečnim zaprtjem trgovin promet ostal identičen. Izjemno veliko truda vlagamo v to, da bi stranke bile z našimi izdelki in z izkušnjo v trgovini zadovoljne,« nam pove Janez Šenveter, direktor Hlebčka. Pobudna izdelkov je ostala podobna Miklavškim pekarnam, nekateri izdelki so celo identični, ponudbo so še dodatno razširili, določene artikle pa ukinili.
»Imam močno razvojno ekipo«
Kot pojasni Šenveter so nakljub velikosti podjetja še zmeraj zelo orientirani na posameznega kupca: »Pot informacij od kupca do vodstva podjetja je izjemno kratka, na vse ustrezne predloge se skušamo kar najhitreje odzvati. To sicer ni posebnost proti manjšim podjetjem, zagotovo pa je velika posebnost podjetja velikosti našega.« Meni tudi, da je njihova posebnost znanje, ki se je čez leta akumuliralo v njihovem podjetju in da imajo kar nekaj vrhunskih produktov, ki jih njihova konkurenca nima. »Ne rečem, da smo boljši ali slabši, smo drugačni. Posebnost je tudi, da imam močno razvojno ekipo, ki lahko dnevno razvija nove izdelke,« pojasni.
Želijo si zapolniti praznino
Trenutno v Hlebčku še ne morejo oceniti, koliko procentov se bo povečal njihov obseg dela, saj pričakujejo, da se bo zaradi butičnih proizvodov povečal precej več kot obseg poslovanja. »A če gremo v številke, pričakujemo, da se bo obseg poslovanja povečal za osem do deset odstotkov.« Njihova želja je zapolniti praznino, ki je nastala, predvsem pa obdržati čar majhnih pekarn, ki jih izoblikujejo lični in kvalitetni izdelki. Kot pojasnijo ob koncu, se zavedajo, da jih čaka še veliko dela in truda, a so prepričani, da jim bo z veliko motivacije, novimi idejami in predvsem dobro voljo, uspelo.