Na nas se je obrnila bralka in pojasnila, da aplikacija za vozovnice mestnih avtobusov ne deluje pravilno. Kot je v svojem sporočilu dejala, se aplikacija dolgo nalaga, a se ne naloži. Zaradi te težave z je imela tudi že majhen spor z voznikom ob vstopu na avtobus. Trdi, da se težava pojavlja tudi pri drugih osebah, vse skupaj pa traja že približno dva tedna.

Zaradi opisane težave smo se obrnili na Javni holding Maribor (JHMB).

V aplikaciji prihaja občasno do manjših težav

Kot so za nas pojasnili v JHMB, podjetje Marprom v zadnjem času ni zaznalo posebnih težav pri delovanju mobilne aplikacije Marprom shop, prav tako v minulih dneh ni prejelo nobenega sporočila s strani uporabnikov zaradi nedelovanja. “Aplikacija Marprom shop je v uporabi že poltretje leto, pri čemer občasno zaznamo manjše težave, o katerih takoj obvestimo podporno službo in jih v sodelovanju s to odpravimo v najkrajšem možnem času.”

V praksi se večkrat izkaže, da je razlog za nepravilno delovanje aplikacije tudi v samih mobilnih telefonih, v takih primerih lahko uporabniki posodobijo operacijski sistem na telefonu in ponovno naložijo aplikacijo.

Za informacije in pomoč lahko uporabniki pošljejo sporočilo na e-naslov [email protected], po potrebi pa se lahko tudi oglasijo tudi osebno.

“Če obstaja kakšna težava, ki se ponavlja, s tem seveda seznanimo voznike. Na avtobusu največkrat prihaja do težav pri skeniranju vozovnice v obliki QR-kode na mobilnem telefonu, če ta ni na ustrezni oddaljenosti od čitalnika vozovnic (cca. 10 centimetrov).”