V družbeno odgovorni akciji Skupaj za živali, ki je potekala v vseh sedmih nakupovalnih centrih Qlandia od oktobra do decembra, so dobrodelni posamezniki darovali več ton tekstila za izdelavo toplih odej. Za boljše življenje in oskrbo zapuščenih živali so v Qlandii prispevali tudi s finančno donacijo lokalnim zavetiščem v vrednosti 9.100 evrov, ki so jo obiskovalci nakupovalnih centrov podprli z računi od opravljenih nakupov.
Skupaj zbrali štiri tone tekstila
Qlandia je ob koncu lanskega leta v svojih nakupovalnih centrih po vsej Sloveniji zaključila družbeno odgovorno akcijo, s katero je širšo javnost pozvala k zbiralni akciji tekstila za bitja, ki so pogosto odrinjena na rob zanimanja družbe – zapuščene živali. S trimesečno kampanjo, ki je potekala pod krovnim geslom #Qldajnaprej, je spodbujala odgovorno ravnanje z živalmi, različne aktivacije pa so prispevale k finančni donaciji izbranim zavetiščem za živali. Štiri lokalna zavetišča (v neposredni bližini nakupovalnih centrov Qlandia): Oskar Vitovlje, zavod za oskrbo, nego in vzgojo hišnih in izgubljenih živali, Zavetišče Horjul, Zavetišče Turk in Zavetišče Maribor, so tako v sklopu akcije Skupaj za živali skupaj prejela skoraj 4 tone tekstila, rjuh, odejic, brisač, kož, preprog pa tudi povodcev, ovratnic, oprsnic, hkrati pa tudi 25 kilogramov hrane za živali.
»Z družbeno odgovorno akcijo Skupaj za živali smo presegli vsa naša pričakovanja. V kratkem času smo z aktivacijo obiskovalcev nakupovalnih centrov in obiskovalcev spletne strani zavetiščem donirali 9.100 €, ogromne količine tekstila in hrane za živali, ki to zares potrebujejo. Poleg tega smo skozi akcijo ozaveščali o pomenu in pripravi na posvojitev živali iz zavetišča, možnosti doniranja 0,5 % dohodnine zavetiščem in skrbi za živali v času prazničnih dni, ko smo obdani z glasnim pokanjem in šumi v okolici. Nekatera zavetišča so poleg tega zabeležila tudi porast zanimanja za zapuščena bitja v obliki večjega števila sprehajalcev in obiskovalcev, »pojasni Nika Horvat iz Qlandie Marketing d.o.o..
Ljudje podarili tudi nove odejice in brisače
Dosegli smo vse zastavljene cilje, prijetno nas je presenetila tudi vsebina zabojnikov, saj so med oddanim tekstilom svoje mesto našle tudi povsem nove odejice in brisače. Naši obiskovalci so s svojimi nakupnimi odločitvami bistveno pripomogli k višini donacije zavetiščem, saj je ravno količina zbranih računov od opravljenih nakupov v trgovinah in količina prodanih Darilnih kartic Qlandia določila višino doniranih finančnih sredstev. Ponovno smo dokazali, da znamo ob pravih trenutkih stopiti skupaj in pomagati, tudi živalim.« dodaja Mojca Pavlišič, Qlandia Marketing d.o.o.
Prodaja Darilnih kartic Qlandia je v času družbeno odgovorne akcije poskočila povprečno za več kot 11 % mesečno v primerjavi z istim obdobjem (oktober–december) v letu 2018, pri čemer je Qlandia za zapuščene živali namenila 0,10 € od vsake prodane Darilne kartice Qlandia v nakupovalnih centrih in preko spletne strani.
V času akcije tudi poučna razstava
V času akcije je mimoidoče v nakupovalnih centrih ozaveščala tudi 14-dnevna poučna razstava z naslovom »Odgovorno do živali«, ki je v sliki in besedi informirala obiskovalce o skrbi za zapuščene živali, posvojitvi in hkrati izpostavljala zanimiva dejstva, ki opogumljajo k odgovornejšemu ravnanju.
Celovit pristop je pozitivno vplival na počutje zapuščenih živali v zavetiščih in prispeval k ozaveščanju slehernega posameznika. Izjemen odziv na zbiralno akcijo, povečano število donacij in hrane, obiski družin in prostovoljnih sprehajalcev živali ter ozaveščanje o problematiki ter obstoju zavetišč, ki potrebujejo našo pomoč za svoje delovanje, so le drobci v celoti, vendar hkrati pomembni delci, ki vplivajo na vsakdan zapuščenih živali in soustvarjajo deželo odgovornih ljudi.