V Zdravstvenem domu Maribor prehajajo na varnejši, hitrejši in dostopnejši način elektronske komunikacije ter naročanja na storitve za ambulante družinske medicine. “S tem načinom dela želimo pacientu omogočiti hitrejši in varnejši dostop do storitev, medicinskemu osebju pa hkrati omogočiti nemoteno delo z pacienti v ambulanti,” je zapisano na spletni strani zdravstvenega doma.

Za naročanje je na voljo aplikacija

Nov način naročanja preko spletne aplikacije https://prizdravniku.si/#/info in bo nadomestil dosedanjo elektronsko pošto in telefonsko naročanje v ambulanto. Aplikacija se že uporablja za komunikacijo v nekaterih ambulantah družinske medicine, postopoma pa bo uporaba možna tudi v vseh ostalih ambulantah družinske medicine.

Dostop do aplikacije za elektronsko naročanje in komunikacijo se nahaja na strani posamezne ambulante družinske medicine. “Enostavno jih poiščite na spletni strani Zavoda. V modrem oknu ‘Ambulante in zdravniki’ vnesite podatke ambulante ter kliknite na iskanje. Na izbrani spletni strani boste našli osnovne podatke ambulante vašega osebnega zdravnika, kakor tudi ustrezno povezavo do naročanja v dotično ambulanto”.

Za uspešno oddajo naročila in potrditev vaše identitete potrebujejo pacienti številko kartico zdravstvenega zavarovanja (KZZ) in rojstne podatke. Uporaba spletne aplikacije je enostavna, varna, hitra in v popolnosti nadomešča prejšnje načine komunikacije.

Ustanovili so tudi Klicni center

Za uporabnike, ki pa niso vešči elektronske komunikacija ali ne razpolagajo z ustrezno opremo, so v zdravstvenem domu organizirali Klicni center, ki je dosegljiv na telefonski številki 02/228 62 00 (za ambulante družinske medicine na številko 2), kjer bodo zaposleni za uporabnika opravili elektronsko naročilo v ustrezno ambulanto.

Klicni center deluje od ponedeljka do četrtka od 7.00 do 20.00 in v petek od 7.00 do15.00 in je neodvisen od urnika delovanja posameznih ambulant, kar predstavlja še dodatno prednost za uporabnika.