Pred dobrima dvema mesecoma je po več letih dela stekel promet po podaljšku Ceste proletarskih brigad oziroma na limbuški obvoznici. Takrat je župan Mestne občine Maribor Saša Arsenovič projekt označil za pomembno infrastrukturno investicijo. Državni sekretar v ministrstvu za infrastrukturo Andrej Rajh pa je izrazil prepričanje, ”da bo nova obvoznica razveselila prebivalce in se bo izboljšala kakovost njihovega bivanja”.
PREBERITE ŠE: FOTO: Stekel je promet na limbuški obvoznici
A temu očitno ni čisto tako. Velike težave predstavlja nov prometni režim na cesti, ki je prej povezovala nakupovalno središče Supernova Maribor s sklopom trgovin, za katerega se je med domačini prijelo ime MaIa Qlandia. Na križišču iz smeri Male Qlandie, so vozniki, ki bi želeli po obisku ene, obiskati tudi drugo, sedaj primorani zaviti desno, obrniti na krožišču in nadaljevati pot do želenega nakupovalnega središča. Tako se vključijo, v že tako obremenjeno krožišče in s tem povzročajo še večjo nepotrebno gnečo. Prav tako veliko število voznikov, po poročanju naših bralcev, teh prometnih znakov sploh ne upošteva in nepravilno preči to križišče.
Preureditev križišča v krožišče se ni izšla
Problematiko je na mestni seji izpostavil tudi Igor Jurišič in podal pobudo, da se omenjeno križišče spremeni v krožišče in se tako poenostavi prehajanje iz enega v drugo nakupovalno središče. Kot mu je v odgovoru pojasnila MOM, je investitor predmetne cestne infrastrukture država (DRSI), Mestna občina Maribor pa je v predmetnem projektu sodelovala kot sofinancer.
Nadaljujejo, da je sama cesta izvedena skladno z izdanim gradbenim dovoljenjem (in veljavnim prostorskim aktom – Občinski lokacijski načrt za podaljšek Ceste proletarskih brigad od križišča z Dravograjsko do križišča z Limbuško cesto). ”Projektant je v fazi pridobitve gradbenega dovoljenja sicer poskušal preurediti križišče v krožišče vendar je to namero zaradi težav z izkazovanjem pravice graditi opustil,” še pojasnijo na MOM.
Pri tem še dodajo, da so se tudi na njih obrnili zaskrbljeni občani, ki ugotavljajo, da izvedena prometna rešitev povzroča nevarnosti pri odvijanju prometa, zaradi napačne uporabe priključka. Zato bodo Jurišičevo pobudo naslovili na DRSI in predlagali izvedbo prometnega monitoringa. ”Predlagali bomo, da nas o rezultatih monitoringa obvestijo in da v primeru ugotovljenega poslabšanja prometne varnosti, izvedejo potrebne ukrepe za izboljšanje.”