Na Taboru predstavlja prometna ureditev precejšen problem, v bližini večjih stanovanjskih naselij pa primanjkuje parkirnih mest. Prav tako je težava velikokrat tudi v zagotavljanju pretočnosti prometa. Na Mestni občini Maribor so pripravili idejno zasnovo, da bi sicer slepo Regentovo ulico, kjer je promet dokaj umirjen, saj po njej pa večinoma vozijo le avtomobili, ki iščejo parkirišče, spremenili v prevozno, kar je razburilo tamkajšnje prebivalce. Otroci se namreč pogosto igrajo pred stanovanjskimi bloki in vozijo s kolesi do bližnjih igrišč, večja pretočnost prometa pa bi posledično pomenila zanje tudi večjo nevarnost, kar je na eni izmed preteklih sej izpostavila tudi mestna svetnica Tatjana Frangež.

Gre za idejno zasnovo, k posvetu pa so na občini povabili predstavnike mestne četrti in okoliške prebivalce.

Nevarno tudi za voznike in stanovalce

Regentova ulica sicer predstavlja tudi varno pot do bližnje šole in vrtca, saj ju povezuje le z enim prehodom za pešce, kjer na dvosmerni cesti že poteka območje umirjenega prometa.

Kot je na seji izpostavila Frangeževa, je sporna ideja, da bi Regentovo ulico odprli za motorni promet prav na tistem koncu, kjer je pot do otroškega vrtca in osnovne šole. Z novo ureditvijo bo pretok prometa večji, kar lahko povzroča nevarnost za otroke, ki so že več let navajeni mirne in varne ulice. Tudi dostop do igrišč bi bil bolj nevaren.

Prehodni promet, ki bo tekel ob obeh bokih vozil, parkiranih na srednjem pasu severnega dela ulice, bo prav tako tudi nevaren za voznike, ki v svoja vozila vstopajo ali jih zapuščajo, hkrati bo povečana možnost trčenja v vozilo, ki parkirno mesto zapušča. Oboje je v trenutni ureditvi zaradi nižjih hitrosti manj verjetno.

Enosmerna Metelkova ulica bo veliko prometa pripeljala skozi odsek Regentove ulice, ki je vzporeden velikemu igrišču, je še dodala Frangeževa. V tem odseku se pogosto gibajo otroci, ki se na tem igrišču igrajo, v trenutni ureditvi pa je tu zelo malo prometa. Stanovalci južnega dela prihajajo in odhajajo skozi Metelkovo, severnega pa skozi Resljevo, saj sta to najkrajši poti. V novi ureditvi bi skozi ta del bili prisiljeni ne le stanovalci Regentove ul. 2-6, ampak tudi stanovalci Metelkove ter vsi uporabniki garažne hiše. Tako drastičen dvig prometa je potencialno zelo nevaren.