Od oktobra do decembra bo v Mariboru potekal kulturno-izobraževalni program za mlade v Mariboru, s sloganom »Maribor is the future«.

Danes, 15. oktobra, so na Glavnem trgu v Mariboru predstavili največji kulturno-izobraževalni program za mlade. Le-ta sicer nima imena, ga pa spremlja slogan “Maribor is the future.” Organizacije, ki sodelujejo v programu so KD Center plesa, Društvo za razvoj filmske kulture, Filmsko društvo Film Factory, Ustanova Fundacija Soda, organizacija Mitra, Zavod Mars in Udarnik ter mnogi drugi.
Slogan pomeni nov sistem vrednot in način življenja, s katerim smo se poistovetili. Program je namenjen predvsem mladim med 15. in 29. letom starosti, vendar so dobrodošli tudi vsi ostali.
Kot so danes pojasnili na novinarski konferenci, slogan pomeni nov sistem vrednot in način življenja, s katerim smo se poistovetili. Program je namenjen predvsem mladim med 15. in 29. letom starosti, vendar so dobrodošli tudi vsi ostali. Na nekatere aktivnosti se je obvezno predhodno prijaviti na http://bit.ly/MBfuture . Večino aktivnosti so omogočili financerji, zato so le-te brezplačne. Mestna občina Maribor je prispevala okoli 20.000 evrov, Erasmus plus okoli 12.000 evrov in Kibla 2.500 evrov.

Okoli 40 aktivnosti ter delavnic, ki so v večini brezplačne, razdeljenih v tri sklope
V času izvajanja programa, se bo zvrstilo okoli 40 delavnic in aktivnostih na različnih lokacijah v Mariboru. Prvi programski sklop je program »Snemamo«, ki je cikel filmskih delavnic za mlade. »V tem sklopu se ukvarjamo predvsem s filmsko zgodbo, filmskim izobraževanjem in delavnicami.
Zadnji program »Heartbeat hears the beat,« je namenjen mladim gluhim. V planu je skupaj z njimi posneti glasbeni videospot. Ajda Pfifer, KD Center plesa: »V videospotu bodo namesto pevcev v  videospotu nastopili gluhi in bodo pesem »prikazali«. Gluhi imajo radi glasbo, je ne slišijo, vendar jo čutijo.«
Izvedli smo že delavnico dokument filma čaka naš še delavnica animiranega filma, delavnica eksperimentalnega filma, sledijo tudi stripovske delavnice z mentorjem, ki pride posebej za to iz Japonske,« nam je pojasnil Željko Milovanovič iz Društva za razvoj filmske kulture. Drugi sklop, t.i. »Mišnica«, mladim nudi izobraževanju klasične in digitalne fotografije, katere bodo vodili predavatelji iz Slovenije in temnice. V tem času bo na voljo tudi brezplačna uporaba temnice, kjer se lahko mladi naučijo razvijati fotografije. Zadnji program »Heartbeat hears the beat,« je namenjen mladim gluhim. V planu je skupaj z njimi posneti glasbeni videospot. Ajda Pfifer, KD Center plesa: »V videospotu bodo namesto pevcev v  videospotu nastopili gluhi in bodo pesem »prikazali«. Gluhi imajo radi glasbo, je ne slišijo, vendar jo čutijo.«
Program se bo zaključil 18. decembra 2014 v kino Udarnik ob 20.00 uri, kjer bo predstavljeno vse, kar je bilo ustvarjeno v letu 2014.