Tudi letos se je na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko (FERI) odvil Medijski dan. Ta poseben dan se je razvil iz majskega dogodka, na katerem so pripravljali predvsem projekcije študentkih filmov. Sedaj pa dogodek že nekaj let pritegne pozornost širše javnosti, saj Medijski dan vsako leto postreže s široko paleto zanimivih govorcev. Tudi letos so med predavatelji bile osebnosti, ki kreirajo in močno zaznamujejo medijski prostor.
Letošnja izdaja je bila namenjena sodelovanju in spremljanju izzivov, ki jih ponuja dinamični medijski trg. Medijski dan 2023, ki so ga pripravili na Inštitutu za medijske komunikacije (IMK) na UM FERI in je bil namenjen študentom, učiteljem in širši javnosti. Dogodek so pripravili pod temo Kreativnost kot gonilo medijskega sveta.
Letos je bila v ospredju predvsem kreativnost
Preden so navzoči lahko prisluhnili gostujočim predavateljem, sta študente nagovorila prodekan za raziskovalno dejavnost prof. dr. Vili Podgorelec in predstojnica IMK izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer.
Podgorelec je posebej poudaril mnoge izzive, s katerimi se srečujejo v medijski krajini. Prav te so naslovili na Medijskem dnevu. “Želim, da vsi udeleženci in udeleženke dobro izkoristijo ta dan v ustvarjalnem duhu in se naučijo veliko novega. Predavateljem pa želim, da začutijo utrip mladih,” je dejal.
Žilič Fišer je izrazil zadovoljstvo, da lahko tudi letos na fakulteti gostijo izjemne govorce in da lahko študentom ponudijo vpogled v kreativno industrijo. “Letošnja tema nas popelje v temo, s katero se v zadnjem času ne ukvarjamo veliko. Področje kreativnosti prihaja iz navdihov, iz človekovega dojemanja stvarnosti. Brez te kreativnosti zagotovo ni zanimivih, dobrih medijskih produktov. Ni dobrih medijskih zgod, pravzaprav ni medijskih zgodb.” Posebej je izpostavil, da je kreativnost in humor izjemno težko spodbuditi v digitalnem okolju. Prepričana je, da so predavatelji uspeli odpreti vpogled na to področje in popeljati študente v svetove kreativnosti.
Kreativnost je bila vodilo tudi pri izboru gostov
Kot je za nas pojasnila Atena Bošnjak, predsednica FER Media Team in soorganizatorka Medijskega dneva 2023, se medijske komunikacije na splošno ukvarjajo s kreativnostjo: “Čisto vsak sektor, ki ga najdemo v medijskih komunikacijah, torej od PR-ja do novinarstva, grafičnega oblikovanja, zajema kreativnost.”
Prav to je bilo tudi vodilo pri izbiri gostov. “Letos je tema kreativnost, ker je prav ta vsepovsod. Sicer je malo težje biti kreativen v teh časih. Tako lahko vidimo, kje so izzivi in kakšni so ter spoznamo ljudi, ki so temu kos,” je še dejala.
Na dogodku so spregovorili zanimivimi govorci kot so:
- vsestranski ustvarjalec, igralec in voditelj Tadej Toš,
- Kreativni direktor in partner podjetja Futura, Zoran Gabrijan,
- kreativni direktor agencije Agencija 72andSunny Blaž Verhnjak in
- vodja produkcije podjetja DVB, Tim Cof.
Ker je Medijski dan nastala iz dogodka, na katerem so na fakulteti predvajali študentske filme, so popoldne predvajali film Dostava, ki je kolektivno avtorsko delo skupine študentov 2. letnika magistrskega programa medijskih komunikacij. Poleg filma so predstavili še jagodni izbor študentskih del.