Talna signalizacija na Trgu revolucije je bila dotrajana. Nazadnje se je obnavljala pred tremi leti. Zato so se na mariborski občini odločili za nekaj ureditev in obnovitev.
Spuščeni robniki za večjo varnosti
Na MO Maribor so nam dejali, da za izboljšano vodenje kolesarjev urejajo nekaj dodatnih spustov robnikov, ki omogočajo lažje gibanje tudi gibalno oviranim. Na delu Gorkega ulice bodo tako kolesarji vozili po sistemu “SHAROW”, kar pa ne pomeni, da imajo kolesarji prednost, temveč, da so vozniki bolje obveščeni o prisotnosti kolesarjev na vozišču.
Na križišču Gorkega ulice in Ulice Moše Pijada so uredili “Bike box”, ki kolesarju omogoča lažje razvrščanje za zavijanje na križišču. Na zahodnem kraku istega križišča je bil ukinjen pas za zavijanje levo in obojestransko urejena kolesarska pasova v smeri proti Valvasorjevi ulici in obratno.
Dodaten prehod za pešce
Nad železniškim nadvozom na Gorkega ulice bo urejen dodaten prehod za pešce, ki bo omogočal varnejše prečkanje pešcev. »Varnejše bo tudi prečkanje Dvorakove ulice, saj bomo uredili dvignjen prehod za pešce,« še dodajo na MO Maribor.
Krajša avtobusna postaja
Na prehodu iz Ulice Moše Pijada in Ljubljanske ulice bo obnovljen pas za avtobuse in v nadaljevanju tudi avtobusno postajališče, ki bo nekoliko krajše. Neposredno pred uvozom v UKC bo urejeno dvoje brezplačnih parkirnih mest s časovno omejitvijo 20 minut, ki bo omogočalo ustavitev vozil, saj je v okolici kar nekaj poslovnih subjektov: lekarna, pekarna, cvetličarne,..
Celotna obnova po stala okoli 8.000 evrov, opisano območje pa bo urejeno kot CONA 30.