Skupno podjetje LG Magna e-Powertrain naj bi za Applov avto izdelovala motorje, inverterje in vgrajeno polnilno infrastrukturo. In Magna bi zelo verjetno v kasnejši fazi ponudila tudi svoje proizvodne kapacitete. Podpis pogodbe je zelo blizu, piše korejski medij The Korea Times, ki navaja notranji vir, ki ga povzema Žurnal24.si

Prva generacija Applovega avtomobila naj ne bi bila še masovna proizvodnja, temveč bi bila maloserijska in namenjena evalvaciji. O detajlih pogodbe se vpletene strani še pogajajo, pravi vir. “Ko bo sklenjena, bo sledil dogovor o izdelavi prototipa, ki naj bi ga pokazali verjetno na začetku 2024, pravi časovnica. Podjetje LG, ki se je nedavno umaknilo iz trga pametnih telefonov lastne blagovne znamke v želji po bolj dobičkonosnih dejavnostih, uradno ni komentiralo navedb. V LG Magna e-Powertrain bosta obe podjetji vložili okoli milijardo evrov, v njej bo imel LG 51-odstotni delež, Magna pa 49-odstotnega,” navaja Žurnal24.si. Prototip avtomobila naj bi pokazali predvidoma leta 2024.

Lakirnica v Hočah prazna

Magna ima zaradi omejenih kapacitet v Gradcu še vedno velike načrte s svojo novo lokacijo v Slivnici pri Mariboru, kjer trenutno stoji (prazna) lakirnica, a podjetje nadaljuje s širitvijo kapacitet in napoveduje prenos dela proizvodnje v Slovenijo, še navaja Žurnal24.si.

Južnokorejski proizvajalec elektronike LG je sicer pred dnevi sporočil, da zapira enoto, ki proizvaja mobilne telefone. Po mnenju analitikov gre za pričakovan korak, saj ima LG le še majhen tržni delež med pametnimi telefoni, pri proizvodnji mobilnih telefonov pa je družba od leta 2015 zabeležila že 23 zaporednih četrtletij z izgubo.

STA