Trije dijaki iz mariborske Srednje šole za oblikovanje v Mariboru so idejo, ki je nekega dne zrastla na kavi, razvili v v blagovno znamko pod imenom HANGR. Gre za linijo oblačil z značilnim logotipom obešalnika z zvito vrvjo kot simbol obešanja (Glagol “to hang” pomeni obesiti, “hanger” pa v prevodu pomeni obešalnik). Z blagovno znamko namreč osveščajo o duševnih stanjih, ki vodijo do samomora. Tudi 20 odstotkov od prodanih majic z logotipom bodo namenili Slovenskemu centru za raziskovanje samomora. “Slovenija je po številu samomorov v Sloveniji v samem svetovnem vrhu in na to je potrebno opozoriti,” je za osrednji mariborski spletni medij Maribor24 dejal Jakob Golob Frank iz Srednje šole za oblikovanje v Mariboru.

Od seminarske naloge do blagovne znamke

Kot nam je zaupal mladi Jakob, eden od treh soustvarjalcev blagovne znamke, je celotna ideja zrastla nekega dne na kavi. “Idejni mojster koncepta je Vito Gorjup, kolega, ki zdaj študira v Gradcu, s Tinkaro Radmilovič pa sva potem to realizirala. Prvo kolekcijo je financirala Srednja šola za oblikovanje, “ nam zaupa. Koncept so namreč predstavili v okviru seminarske naloge pri predmetu Podjetništvo in trženje, nosilec predmeta je svojo navdušenost podelil z ravnateljico šole, ki se je odločila za financiranje stojnice na Festivalu oblikovanja Maribor (FOMB). V zameno za prostovoljni prispevek so tam prodali 100 majic, sedaj pa je preko njihovega Instagram profila interesentov za nakup vse več.

Poleg belih s kratkimi so sedaj na voljo tudi črne majice z dolgimi rokavi, sicer pa prihaja še poletna kolekcija z novim designom, novimi majicami, “razmišljali smo pa tudi o drugih družbenih problemih, ki bi jih še lahko naslovili in vključili pod HANGR,” nam zaupa mladi Jakob.