Psihologi so v raziskavo vključili 266 moških in za njih pripravili dva testa. Zanimalo jih je kako ekonomski status moškega vpliva na to ali imajo radi ženske z majhnimi ali večjimi prsmi.
V prvi poskus so vključili 266 moških z različnimi dohodki iz vseh družbenih slojev – nižjih, srednjih in visokih. Vsakemu od njih so pokazali ženske figure z različnimi velikostmi prsi. Ocenjevali so jih od ena do pet, odvisno od tega, kako privlačne so bile po njihovem mnenju.
Kot so pokazali rezultati, več moških iz nizkega socialno-ekonomskega statusa meni, da so velike prsi bolj privlačne, kot tisti, ki imajo višje dohodke.
V drugem poskusu so psihologi želeli ugotoviti ali so moški bolj nagnjeni večjim ali manjšim prsim, z obzirom na to, da ob pogledu na njih, lahko dobimo asociacijo – rojstvo in vzgajanje otrok. Pripravili so dve skupini moških. V prvi so bili tisti, ki so bili lačni, v drugi tisti, ki so bili siti. Ponovno so jim pokazali animacije žensk z različnimi prsmi.
Moški, ki so posnetke gledali s praznim želodcem, so bili v večini navdušeni nad bujnim oprsjem. Tisti, ki so prišli siti, so več pozornosti namenili manjšim prsim.
Lajfstajl