Operaterji poskrbijo za mamljive ponudbe in ugodne pakete za uporabo storitev, nikjer pa ne omenjajo dodatnih stroškov, ki ob podpisu pogodbe nastanejo. Na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) so pozvali telekomunikacijske operaterje naj prenehajo z zaračunavanjem nekaterih stroškov. »Naše stališče še vedno ostaja, da bi marsikateri strošek moral biti vključen v stroške poslovanja operaterja,« so pojasnili na ZPS.
Paketi se hitro spreminjajo in kaj kmalu se ponovno zgodi, da se najde paket, ki je veliko bolj ugoden od vašega. Za ponovno izdajo računa je potrebno plačati okoli pet evrov.
Po mnenju ZPS, operaterji ne bi smeli dodatno zaračunavati priključne takse pri mobilnih paketih, prenosa naročniškega razmerja ter prekinitev razmerja. Operaterji med drugim zaračunavajo tudi prehod k drugemu operaterju, spremembo klicne številke, zamenjavo SIM kartice, spremembo paketa in ponovno izdajo računa.
Ob sklenitvi naročniškega razmerja je potrebno plačati priključno takso, za to boste odšteli okoli 10 evrov. Sprememba številke vas bo stala od 5 do 20 evrov, za zamenjavo SIM kartice boste plačali približno 10 evrov. Za ponovno izdajo računa je potrebno plačati okoli 5 evrov, za izpis razčlenjenega računa celo do 10 evrov.
Cene posameznih operaterjevih storitev
Vir: ZPS
Več kot šest tisoč podpornikov
Do sedaj je podporo preko obrazca na spletni strani ZPS, izkazalo več kot šest tisoč potrošnikov, ki si prav tako prizadevajo, da bi se stroški administrativnih storitev zmanjšali. O nepravilnostih so obvestili tudi Tržni inšpektorat RS, Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve ter Agencijo za varstvo konkurence.