V Telekomu Slovenije uporabnike opozarjajo, naj bodo pozorni na lažna elektronska sporočila, napisana v slabi slovenščini, v katerih pošiljatelj poziva uporabnika, da če želi povračilo preveč plačanega denarja, mora obiskati neznano spletno stran.
“Navedenih sporočil ne posreduje Telekom Slovenije. Gre za očitno zlorabo identitete blagovne znamke Telekom Slovenije. Čeprav je vizualno uporabljen logotip Telekoma Slovenije, je kar nekaj znakov, ki kažejo na to, da je sporočilo lažno,” opozarjajo.
Ne posredujte nobenih podatkov
Uporabnike tako opozarjajo, naj na tovrstna sporočila ne odgovarjajo in naj ne sledijo povezavam, navedenim v sporočilih, predvsem pa nikakor komurkoli ne posredujejo osebnih podatkov, uporabniških imen ali gesel. “Ko takšne primere zaznamo, od upravljalcev platforme vedno zahtevamo, da sporno spletno stran nemudoma odstranijo,” še pravijo v Telekomu.
Za dodatne informacije in pomoč so uporabnikom na voljo na brezplačnih številkah 080 8000 in 041 700 700 ali prek e-naslova
[email protected].