Potem ko se zdi, da Ministrstvo za infrastrukturo, ki ga vodi Alenka Bratušek, odpira nove infrastrukturne projekte povsod po Sloveniji, le na Štajerskem ne, smo preverili, kakšno je dejansko stanje na terenu.
Tako so na primer trije projekti, odprava ozkih grl na železniškem odseku Ljubljana-Divača, ukrepi za razvoj inteligentnih transportnih sistemov na avtocestah v Sloveniji in gradnja varnega in varovanega parkirišča v Arji vasi, iz evropskega razpisa deležni 74,6 milijonov evrov. Sredi junija so ministrica v družbi predsednika vlade odprla prenovljeno železniško postajo v Grosupljem, v gradnji je severni del tretje razvone osi, v teku so številni infrastrukturni projekti na Gorenjskem (obvoznica Bled – jug, kolesarska povezava Bled – Bohinj, cestna povezava Hotemaže – Britof, krožišči v Kranjski Gori in v Podkornu, …
V podravski statistični regiji v zadnjih štirih letih prenovljenih 78 kilometrov glavnih in regionalnih cest
Na Direkciji RS za infrastrukturo so nam pojasnili, koliko cestne infrastrukture je bilo v zadnjih štirih letih obnovljene na območju osrednjeslovenske, podravske in savinjske regije. “V statistični regiji osrednja Slovenija je bilo v obdobju 2019-2022 prenovljenih/zgrajenih približno 51 kilometrov glavnih in regionalnih cest, v podravski statistični regiji 78 kilometrov (od tega 6,6 kilometrov novih kolesarskih povezav), v savinjski statistični regiji pa skoraj 100 kilometrov (od tega 12 kilometrov novih kolesarskih povezav). V navedenih kilometrih izvedenih del niso zajeti ukrepi, ki so se izvajali v okviru rednega vzdrževanja cest.”