Prvo potrditev so dobili, ko se jim je uspelo uvrstiti v finale največjega evropskega start up pospeševalnika Seedcamp, ki je aprila potekal v Berlinu. Kot edinemu slovenskemu predstavniku se jim je uspelo uvrstiti med 22 najboljših start up ekip, izmed več sto prijavljenih iz celega sveta.
Osnovna ideja Dealstocker-ja je ponuditi izdelke po cenejših, veleprodajnih cenah v primeru, ko ponudba na strani uspe – to pomeni, ko se za ponudbo odloči zadostno število kupcev (minimalno število določi prodajalec), slednji kupijo izdelek po znižani ceni. Konkreten primer- trenutno so na strani na voljo Woodstock očala, ki se lahko kupijo 45% ceneje, v primeru, da se na ponudbo odzove 12 ljudi in bo tako le-ta uspela.
Cilj so globalni
Stran je namenjena tako kupcem, ki želijo kupiti izdelke ceneje, hkrati pa prodajalcem, ki želijo svoje izdelke prodati čim več ljudem. »Trenutno smo v fazi intenzivnega promoviranja spletne strani. Brez večje promocije se je na portalu od začetka leta registriralo okrog 70 prodajalcev in ta številka še raste,« je o začetkih realizacije projekta povedal Klemen Lukman.
Trenutno se bodo posvetili slovenskemu trgu, da pridobijo čim več vrhunskih prodajalcev z dobrimi ponudbami: »Vse to pa je le predpogoj in odskočna deska za naprej. Merimo namreč precej višje in naša želja in vizija je, da s konceptom demokratizacije nakupovanja postanemo eden glavnih igralcev na globalni ravni,« o ciljih ekipe pove Klemen.
Priložnost za kupce in prodajalce
Pri Dealstockerju obstajata dve možnosti. Prva je s strani prodajalca, ki poda na stran nek izdelek oz. ponudbo, postavi ceno in nekatere robne pogoje, kot so število kosov, čas trajanja ponudbe ipd. »Prednost koncepta je, da če se ne zbere minimalno oz. zadostno število kupcev, ponudba ni uspešna in nihče ni na izgubi,« razmišljajo na Dealstocker-ju
Pri Dealstocker-ju nato obvestijo prodajalce, da obstaja zanimanje za tak izdelek in da ga ciljni kupci že čakajo. Vse kar mora storiti je, da objavi dobro ponudbo.
Pri Dealstocker-ju pa imajo možnost tudi kupci, ki lahko s konkretnim povpraševanjem vplivajo na ponudbo na portalu. »Sliši se trivialno, saj gre za osnovo tržne ekonomije, pa vendar predstavlja novost in edinstven koncept,« idejo opiše Klemen. Kupec objavi pobudo za želen izdelek in navede prodajalce, za katere meni, da tak izdelek že imajo. Naloga kupca, ki objavi pobudo je, da jo deli s čim večim številom prijateljev in jih tako motivira, da se njegovi pobudi pridružijo. Pri Dealstocker-ju nato obvestijo prodajalce, da obstaja zanimanje za tak izdelek in da ga ciljni kupci že čakajo. Vse kar mora storiti je, da objavi dobro ponudbo.
Edinstvena ideja»Mnogi nas zmotno primerjajo s stranmi, kjer posredujejo kupone/bone, vendar le-teh ne prodajamo, prodajamo samo izdelke, ki so rezultat premišljenega nakupa,« o diferenciaciji Dealstocker-ja pove Klemen. Prav tako lahko prodajalec sam objavi skupinsko ponudbo, ali uporabi orodja za povečanje prepoznavnosti in pospeševanje prodaje.
Mlada ekipa je svojo idejo realizirala z lastnim znanjem, časom ter prepričanjem, da bodo uspeli: »Vsekakor se projektu posvečamo z vso resnostjo, entuziazmom in željo po tem, da uspe. Na koncu koncev želimo s tem prispevati k boljši družbi,« zaključi Klemen.
Na sceni