Prvi avtomobil znamke Seat je bil izdelan leta 1953, dobrih 30 let kasneje je znamka prišla pod lastništno strukturo Volkswagnovega koncerna. S pojavom podznamke Cupra športnih vozil pa je Volkswagen svojo pozornost preusmeril in zaključil vlaganja v znamko Seat.

“Prihodnost Seata je Cupra,” je na münchenskem avtomobilskem salonu v ponedeljek potrdil Thomas Schäfer, izvršni direktor Volkswagnovega koncerna. Novih vlaganj tako v Seatove avtomobile ne bo. Obstoječi modeli pa bodo na cestah to desetletje še ostali, čeprav jih bodo izdelovali le do konca njihovih generacij. Novi modeli Cupre pa naj bi ponujali boljše priložnosti in večjo prodajo ter višje zaslužke. Schaeffer je dodal: “Imamo nekaj dobrih Seatovih produktov na cesti, ibizo, leona in druge. Tako da gre naprej, dokler ne bodo umaknjeni. Da bi še investirali v to področje, pa nima smisla.”

Znamke Seat ne bodo umaknili

V Španiji bi lahko Seat postal proizvajalec različnih mobilnostih vozil in storitev, za kar uradne potrditve še ni. To bi bili električni skuterji, majhni mestni štirikolesniki in druga manjša vozila.