Seat El-Born, ki je na ženevskem salonu bil deklariran kot študija, temelji na novi Volkswagnovi modularni platformi za električna vozila – MEB, zaradi česar je po tehnološki strani brat Volkswagnovemu I.D.-ju, okoli katerega se bo od leta 2020 naprej zgradila celotna električna družina koncerna. Če bo prvi elektrificirani Seat obdržal to ime, še ni jasno. Vendar je njihova nomenklatura, da svoje modele poimenujejo po španskih mestih. Ime El-Born bi bilo primerno, saj gre za okrožje v Barceloni.

Razkrite so že prve podrobnosti pogonskega sklopa. Pod dnom vozila nameščena baterija s kapaciteto 62 kWh, je bistveno močnejša od baterije, s katero trenutno razpolaga električni Golf (35,8 kWh), katerega proizvodnja se izteče konec letošnjega leta. Seat po ciklu WLTP obljublja doseg 420 km. K samemu dometu zagotovo pripomorejo številne aerodinamične optimizacije. Maksimalna moč polnjenja baterije je predvidena do 100 kW, kar v teoriji pomeni, da se bo El-Born do 80 odstotkov napolnil v 45 minutah.

Notranjost vozila deluje zelo urejeno in ‘pospravljeno’. Peščica stikal, ki je nameščenih v vozilu, se nahaja na volanu in na levi strani armaturne plošče.  Za volanom in na sredinski konzoli sta nameščena dva velika zaslona, okoli katerih se najde veliko prostora za odlaganje drobnarij.

Kot večkrat poudarjeno, da je v Ženevi šlo samo za študijo, je pričakovati, da bo vozilo na trg zapeljalo prihodnje leto. Kot VW I.D. bo tudi električni avtomobil Špancev proizveden v nemškem mestu Zwickau.