FOTO: Prenova Mercedesa C za več sodobnosti

Uredništvo , 06.07.18 ob 15:14

Sredi življenjskega cikla je popularni C doživel resno prenovo. Toda na zunaj je sprememb malo …

Ampak naj vas podoba, ki je le kozmetično dodelana, ne zavede. Pri Mercedesu ponosno povedo, da gre za največjo prenovo v zgodovini modela, ki je na trgu od leta 1982. Takrat seveda še z oznako 190. Inženirji so našteli kar 6500 delov, ki naj bi jih zamenjali ali spremenili pri modelu, ki velja za najbolj prodajan izdelek znamke, saj so jih doslej prodali že več kot 9,5 milijona.

Kot rečeno – sprememb zunanjosti je malo, nekaj pa vendarle. Kot vedno – žarometi so novi, trije tipi so na voljo – klasični z led dnevnimi lučmi, v polni led tehnologiji in t.i. multibeam led tehnologiji. Nova sta tudi prednji in zadnji odbijač (predvsem spodnja dela), več sprememb pa je moč najti v notranjosti, kjer so se inženirji posvetili digitalizaciji  voznikove izkušnje. Najbolj opazna je nova 12,3 palčna digitalna instrumentna plošča, ki nadomešča klasične merilnike (doplačljiva opcija), izgled in prikaz pa si lahko voznik spreminja po svojem okusu in razpoloženju. In to preko drsnih stikal na povsem novem večfunkcijskem volanskem obroču iz razreda S (menda bi naj bilo kar 80 odstotkov digitalne arhitekture nove). Večji je zdaj (lahko) tudi osrednji zaslon, 10,25 palca na vrhu  armaturne plošče. Tudi brezkontaktni vstop je serijski, ravno tako kot tempomat, moč je naročiti tudi masažni sedež s pnevmatskimi blazinami, zraven je še ambientalna osvetlitev in še kup malankosti.

Tudi varnost je izpopolnjena, saj nadzor za vožnjo v svojem pasu zmore tudi funkcijo prehitevanja ob signalu smernika, radarski tempomat upošteva tudi podatke iz navigacije in upočasnjuje pred zavoji in krožišči, tu je še pomoč pri prečnem prometu.

Pri pogonskih opcijah je  nov 1,5 litrski štirivaljnik (C 200 – 135 kW/184 KM) z vgrajenim zaganjačem alternatorjem, ki s pomočjo 48 voltnega sistema motorju pomaga z dodatnimi 10 kW moči (14 KM) pri pospeševanju. Tudi C 300 je nov, gre pa za dvolitrsko prisilno polnjeno verzijo, ki zmore 190 kW (258 KM), vrh ponudbe predstavlja trilitrski C 400 s 245 kW (333 KM). Tudi 1,6 litrski dizelski štirivaljnik iz sodobne družine OM654 je nov in zmore 90 ali 118 kW (122/160 KM).

Vstopno športnost predstavlja AMG C 43 4Matic, ki ga poganja najmočnejša verzija trilitirskega V6 motorja z dvema turbinskima polnilnikoma in zmore 2287 kW (390 KM).

Novinec bo menda na voljo pri prodajalcih septembra, tudi tokrat v štirih karoserijskih izvedbah (limuzina, kupe, kombi in kabriolet), vstopni C 180 pa bi naj veljal 33.500 evrov.

Koristni nasveti
Kaj je pomembno vedeti o vzdrževanju vašega vozila?
Mariborski Guma center
Kje najugodneje do novega akumulatorja?
Kje najugodneje do novega akumulatorja?
Oglasno Sporočilo, 06.12.23 ob 03:10
nova pravila
V veljavo stopila nova pravila v cestnem prometu