Pravzaprav bi moral biti Golf 8 predstavljen že letos. Zdaj pa se je proizvodnja zakasnila, šlo naj bi za tehnične težave, ki naj bi jih povzročala ravno ena večjih inovacij v novem Golfu, nova generacija modularnega infontainment sistema.

Zunanja zasnova novega Golfa ne bo presenečala. Oblikovalci niso želeli storiti ‘napake’, kajti še zmeraj gre za Volkswagnov najbolje prodajani model, ki koncernu predstavlja levji delež prihodkov.

Osme generacije zagotovo ne bomo videli v trivratni izvedbi. Volkswagen želi skrčiti nabor z namenom znižanja proizvodnji stroškov.  Prav tako na ceste ne bo zapeljal kabrio, ki se je v zadnji izpeljanki zelo slabo prodajal in Volkswagnu povzročal izgubo. Za ljubitelje odrte strehe naj bi skrbel VW T-roc cabrio.

K trgovcem naj bi Golf zapeljal v začetku leta 2020. Hitro za limuzinsko, naj bi na trg prišla tudi karavanska različica, ki je med kupci še zmeraj zelo priljubljena.

Zrasel bo v širino in dolžino, optično bo deloval nekoliko nižji, kar bo poskrbelo za bolj dinamičen izgled. Prirastek k dolžini bo v korist prtljažnega prostora, ki bo sedaj sprejel približno 400 litrov prtljage, kar je 20 litrov več, kot jih ponuja Golf 7.Osmica bo tehtala približno 50 kilogramov manj. Pri predhodniku (7) je inženirjem težo uspelo zmanjšati za 100 kilogramov, kar dokazuje, kako težek je postal boj z maso. Novi modeli niso samo večji, temveč so opremljeni z vedno več tehnologije. Konec koncev si kupci želijo največ v smislu varnosti in udobja.Prehod generacije bo očiten predvsem v notranjosti. Klasična sredinska konzola z mnogimi gumbi in stikali je preteklost. Logično, da se bo v novem Golfu uporabljalo najsodobnejši zaslon na dotik z optimizirano navigacijo in izboljšano infotainment napravo. Voznik bo številne funkcije lahko opravljal z glasovnim ukazom.Vseskozi bo povezan z internetom, kar je predpogoj, za nastavljanje in uporabo ID-ja uporabnika, s katerim lahko vsak voznik konfigurira svoje osebne nastavitve. Možnosti segajo od položaja sedeža in volana, prestavljanje menijev na zaslonu, do glasbenih knjižnic in trenutnih seznamov predvajanja. Vse nastavitve so shranjene v oblaku. Ko voznik svojega Golfa odklene, avto, na primer, naloži njegovo najljubšo glasbo in ponastavi vse tako, kakor si želi. ID uporabnika je poznan že iz Touarega, v katerem je bil sistem prvič uporabljen. Praktičen postane, če vozilo vozi več družinskih članov ali vozilo uporablja večje število ljudi v podjetju. Na voljo bo tudi sistem za projeciranje podatkov na vetrobransko steklo (Head-up-Display). Novi Golf bo prav tako posodobljen z naprednimi asistenčnimi sistemi. Tako naj bi obvladal samodejno menjavo voznega pasu ali prehitevanje. Pripravljen je tudi za tako imenovano Car-to-X tehnologijo, kar pomeni, da komunicira (kjer je to mogoče) s semaforji na križiščih ali drugimi vozili, ki so opremljena s tem sistemom.

Nabor motorjev bo bogat. Tukaj bo 1.5-litrski turbo motor s 130 ali 150 konji in 2.0-litrski turbo dizel, prav tako z dvema različicama moči. Zaradi vse strožjih omejitev s CO2, bo mogoče izbrati motor s hibridnimi elementi ali pogon na zemeljski plin – 1,5 TGI (130KM). E-Golf, z električnim pogonskim sklopom, bo postal zgodovina. Vsa vozila, ki bodo gnana izključno na elektriko, bodo pri Volkswagnu od leta 2020 dalje, nosila oznako I.D.