Španska znamka pod okriljem nemškega koncerna Volkswagen je v lanskem letu dokazala, da si več ne želi več rdečih številk. V prvih osmih mesecih 2017 je Seat povečal prodajo vozil za 14 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem v 2016, v tem istem obdobju je tudi za 41 odstotkov povečal dobiček. Tudi pri nas je Seat v lanskem letu prodajal bolje kot v 2016 – prodal je 2.335 vozil, v letošnjem letu pa kani prodati 2.600 vozil – od tega 400 Aron.

Kar 400 litrski prtljažni prostor

Novinka je postavljena na prilagodljivo koncernsko platformo MQB A0, ki si jo deli tudi z Ibizo. V dolžino meri 414 centimetrov, kljub temu pa prtljažni prostor zmore pogoltniti za 400 litrov prtljage, kar za ta razred tudi ni mačji kašelj. V notranjosti prevladujejo čiste linije, povsem dovolj udobja ponuja obema potnikoma spredaj – za ta razred velja pohvaliti tudi udobje obeh prednjih sedežev z dovolj dolgim sedalnim delom. Pričakovano manj prostora za noge je odmerjenega za potnike na zadnji klopi, a otroci tega ne bodo občutili.

Sodobna, zanimiva tudi za mlade

Aroni je seveda veliko bliže urejena asfaltna podlaga. Z oddaljenostjo od tal, ki znaša 19 centimetrov, pa zlahka potnike prepelje tudi po slabše prevoznih kolovozih, za kaj več pa bi bil že nujen štirikolesni pogon, ki pa ga žal Arona ne ponuja. Zato pa je s številnimi sodobnimi sistemi privlačna tudi za mlade. Navsezadnje si kupec lahko omisli tudi digitalno instrumentno ploščo (od junija naprej), obilo varnostnih in drugih sistemov, kot so samodejno parkiranje, vzvratno kamero, pomoč pri speljevanju v klanec, tudi indukcijsko polnjenje pametnega telefona.

FR, za več športnosti

V ponudbi pogonskih agregatov so na voljo dva litrska prisilno polnjena trivaljnika in 1,5-litrski štirivaljnik z razponom moči od 70 do 110 kW (95 KM do 150 KM), dva 1,6-litrska turbodizla (70 kW/95 KM in 85 kW/115 KM), pa tudi litrski motor (66 kW/90 KM) na stisnjen zemeljski plin. Pri šibkejših različicah je na voljo petstopenjski ročni menjalnik, pri zmogljivejših šeststopenjski ali sedemstopenjski robotiziran menjalnik DSG.

Med štiri paketi opreme ne manjka niti tista z oznako FR, ki pri seatih označuje več športnosti. Sicer pa je za vstopni model Arone s šibkejši litrskim motorjem potrebno odšteti 14.990 evrov, za tisto s šibkejšim dizlom pa 18.891 evrov. Prodajalci te avtomobilske znamke pri nas za Arono ponujajo prav za vse verzije opreme in motorjev popust v višini tisoč evrov, v kolikor se kupec odloči tudi za hišno financiranje.