Preseljevanje ljudi iz podeželja v urbana središča bodisi zaradi socialno-ekonomskih, gospodarskih ali političnih razlogov že vrsto let predstavlja perečo problematiko. Medtem ko se podeželja zaradi odseljevanja počasi praznijo, se mesta spreminjajo v nekakšne konglomerate, kar posledično pomeni povečano gostoto prometa.

V mestih, kot je Šanghaj, je vožnja ob prometnih konicah pravi pekel. Ni redkost, da za deset prevoženih kilometrov pretečeta dve uri časa, pri čemer ne smemo pozabiti na katastrofalno onesnaženost zraka.

Souporaba vozila se ponuja kot rešitev za izboljšanje cestno-prometnega stanja in Audi je pokazal avto, ki lahko v obliki souporabe razbremeni mesto in še zmeraj ponudi občutek razkošja in zasebnosti. AI:ME se imenuje študija iz Ingolstadta, za katero njegovi snovalci poudarjajo, da gre za premijsko ”car sharing” vozilo prihodnosti. Cilj ni samo prevažanje potnikov od točke A do točke B, vendar izkušnja, ki jo ponuja notranjost obdana z volno, lesom in corianom, še pravijo pri Audiju. Spredaj sta vgrajena klasična sedeža, sedenje v zadnji vrsti je bolj podobno sedenju na kakšni sedežni kot tipični avtomobilski klopi.

Medtem ko se vozilo avtonomno prebija skozi prometno konico, postane AI:ME kot nekakšen lobij za sproščanje na kolesih. Meditativna glasba in igra svetlobe sprostita potnike, medtem ko vozilo zatira zunanje dejavnike hrupa. Pri Audiju so ekološko noto vozila prikazali z bršljanom v notranjosti potniške kabine, ki se razleza pod pergolo na zastekljeni strehi in armaturni plošči.

AI:ME vozi s četrto stopnjo avtonomije, kar pomeni, da ima vgrajene elemente kot so pedala in volan, kadar se potniki odločijo zapustiti nadzorovano infrastrukturo, kjer avtonomna vožnja ni dovoljena. V večini primerov bo volan miroval pospravljen pod armaturno ploščo, ki bo v fazi samodejne vožnje dobila podobo in funkcionalnost mizice.

Audi s konceptom AI:ME snuje nekakšno alternativo taksiju, ki bo vozil predvsem v urbanem okolju s predvideno hitrostjo med 20 in 70 kilometrov na uro. 170 električnih konjev na zadnji osi in 65 kWh kapacitete baterije bi praktično moralo zadostovati za pet do šest ur prebijanja skozi mestni vrvež.

Stranke vozila ne bodo imele v lasti temveč ga bodo najele ali naročile za prevoz na zahtevano destinacijo.