Zavod za turizem Maribor – Pohorje je predstavil aktivnosti, ki jih je izpeljal v sklopu projekta regionalne destinacijske organizacije Maribor – Pohorje. Projekt je trajal štiri leta, skupna vrednost izvedenih aktivnosti pa je znašala 350.000,00 evrov.
Na območje delovanja destinacije se je vključilo 22 občin; Benedikt, Cerkvenjak, Duplek, Hoče – Slivnica, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Makole, Mestna občina Maribor, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Pesnica, Poljčane, Rače – Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Starše, Sveta Ana v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveta Trojica v Slovenskih goricah in Šentilj.
Promocijske aktivnosti, ki so bile zajete v projektu so se navezovale na oblikovanje in izdelavo promocijskega materiala, sodelovanje na turističnih sejmih in predstavitvah v tujini, zakup medijskega in oglaševalskega prostora v tujih medijih ter organizacijo medijskih in promocijskih dogodkov v tujini. Aktivnosti RDO-ja so se izvajale na trgih Slovenije, Avstrije, Nemčije, Madžarske, Hrvaške, Srbije, Češke, Poljske, Slovaške, Anglije, Turčije, Kitajske in Rusije.
Kot je povedala direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje, Janja Viher, so glavnino aktivnosti izvedli zaposleni sami: »V tem obdobju so se izdali številni promocijski materiali; katalog Pohorje (slovenski, angleški, hrvaški), Kolesarjenje, Kulinarična knjižica »Užitkov poln pisker« (slovenski, angleški), katalog prenočišč »Razvajanj poln kufer« (slovenski, nemški, angleški, italijanski), destinacijski katalog »Presenečenj polna« (slovenski, nemški, angleški), katalog pohodništva »Začuti pohodniška doživetja« (slovenski, nemški, angleški), mapa destinacije, promocijski video destinacije (3 in 15 minutni), popolnoma pa smo prenovili tudi spletno stran. Kako pomembni so promocijski materiali priča dejstvo, da smo v letu 2013 natisnili 165.000 materialov. Razdelili smo jih 123.000, od tega kar 16.000 na mednarodnih sejemskih dogodkih.«
Cilji projekta, kot je povedala strokovna sodelavka Zavoda za turizem Maribor – Pohorje, Bernarda Karo, so bili dvig prepoznavnosti destinacije s široko ponudbo nosilnih produktov: »To so šport in rekreacija, kultura, vino in kulinarika, naravno okolje, ekologija in turizem na podeželju, kongresi in poslovni turizem, mladinski turizem in igralništvo. S temi produkti pa se tako zagotavlja povpraševanje tekom celega leta.«
Župan Mestne občine Maribor, dr. Andrej Fištravec, ki je prisostvoval na novinarski konferenci je izrazil zadovoljstvo nad aktivnostmi, ki so se izvedle. Prepričan je, da se s kvalitetnim promocijskim materialom destinacija lahko približa turistom in obiskovalcem mesta, podpira pa tudi povezovanje med občinami, ki se je sklenilo z začetkom tega projekta.
Sicer pa so v zadnjem mesecu v Zavodu odprli še destinacijsko trgovino ART mi je MAR in s tem nakazali, da se s koncem RDO-ja ne končujejo aktivnosti. S postprojektnimi aktivnostmi se bodo trudili še naprej, kar pa se predvideva tudi v Regionalnem razvojnem programu v finančni perspektivi do leta 2020.
Lokalno