V Europarku Maribor bo danes, v soboto, 29., in v nedeljo, 30. novembra 2014, potekal sejem zimske športne opreme, ki ga pripravljajo v soorganizaciji s prodajalno Hervis in agencijo MOPA.
Obiskovalci bodo lahko v drugi etaži oziroma t.i. „rdeči medetaži“ Europarka v dveh dneh kupili oziroma prodali rabljeno zimsko-športno opremo ali pa si kupili ustrezno novo opremo po izjemno ugodni sejemski ponudbi športne prodajalne Hervis. Vsem obiskovalcem bodo v Hervisu ponujali tudi servis in (de)montažo smučarske opreme.
Obiskovalci bodo lahko v drugi etaži oziroma t.i. „rdeči medetaži“ Europarka v dveh dneh kupili oziroma prodali rabljeno zimsko-športno opremo ali pa si kupili ustrezno novo opremo po izjemno ugodni sejemski ponudbi športne prodajalne Hervis. Vsem obiskovalcem bodo v Hervisu ponujali tudi servis in (de)montažo smučarske opreme. Sejemsko dogajanje bo na nakupovalnih ulicah Europarka spremljala tudi bogata predstavitev zimske turistične ponudbe za Roglo, Krvavec, Mariborsko Pohorje, Tri kralje in Kope. Obiskovalci sejma bodo lahko obisk izkoristili še za nakup smučarskih vozovnic s predsezonskim popustom.
Sejem bo potekal v soboto med 9. in 20. uro ter v nedeljo med 9. in 15. uro.
Po 22-ih letih nova lokacija sejma zimske športne opreme v Mariboru
“Po 22-ih letih smo morali za izvedbo tradicionalnega sejma zimske športne opreme poiskati novo lokacijo v Mariboru. Verjamem, da je Europark prava izbira, zato vabimo vse športne navdušence, ki želijo prodati, kupiti ali zgolj zamenjati svojo opremo, da pridejo ta vikend v Europark. Prodaja ali zamenjava rabljene opreme je na organiziranem prostoru brezplačna. Za večje »prodajalce« pa nudimo tudi možnost najema mize,« je povedal Bojan Šušteršič, predstavnik agencije Mopa.
Prodaja ali zamenjava rabljene opreme je na organiziranem prostoru brezplačna. Za večje »prodajalce« pa nudijo tudi možnost najema mize.
Vodja marketinga iz Europarka, Petra Romih, pa dodaja: „Z veseljem pričakujemo, da bo ta konec tedna pri nas pravo sejemsko vzdušje. Sejem zimske športne opreme je za naše nakupovalno središče dodana vrednost. Nanj se bodo s svojo „zimsko“ ponudbo dobro pripravili tudi številni naši shop-partnerji (prodajalne s športno opremo, turistične agencije…).”
Lokalno