Pred nekaj dnevi smo poročali o nepravilnem delovanju enega izmed parkirnih avtomatov na Slomškovem trgu, parkomatu številka 29. Na nas se je obrnil bralec Borut, ki ima z prej omenjenim parkomatom nenehne težave že dlje časa. »Menim, da je ta avtomat sramota za občino. Nenehno se kvari in plačilo s kartico večkrat ni mogoče,« na je zaupal bralec. Poleg tega naj bi se v preteklosti večkrat obrnil na dežurno telefonsko, ki je zapisana, a razen obljub, da bodo zadevo uredili, ni prejel.
Po besedah bralca naj bi, v začetku tedna, parkirni avtomat ponovno bil v okvari: »Dopoldan ni bilo mogoče plačevati s parkirno kartico, popoldan avtomat ni sprejemal niti kovancev.«
Predplačniško kartico za parkirne avtomate uporablja okoli 200 uporabnikov, mesečno plačilo na aparatih izvrši okoli sto tisoč uporabnikov.
»Okvare parkomatov največkrat niso posledica napak na delovanju sistema aparature, temveč so največkrat tarča deviantnih dejanj ljudi, ki jih poznamo pod skupnim imenom »vandalizem«. Uporabnike parkirnih mest zato pozivamo, da v primeru okvare posameznega parkomata, poskusijo parkirno poravnati na preostalih dveh delujočih,« so nam pojasnili na Mestni občini Maribor.
Tudi na Nigradu se strinjajo s trditvijo o vandalizmu. »Zelo pogosto se srečujemo z vandalizmom in sistematskimi ponavljajočimi poskusi ustvariti okvaro na aparatih, posamezniki v reže aparata vstavljajo različne predmete,« pojasnjuje Marko Žula , direktor Nigrada.
Avtomati na Slomškovem trgu stojijo že približno 20 let, a kljub temu, naj bi bili v dobrem stanju, zato investicija v nove ni potrebna. »Aparati so vsakodnevno pregledani in vzdrževani. Zamenjava z novimi ni potrebna, saj so v zelo solidnem stanju,« razlaga direktor Nigrada. Ob enem svetuje vsem, ki imajo kakršno koli težavo naj se obrnejo na dežurno telefonsko številko 080 13 50.
Lokalno