Po izjemnih uspehih na področju digitalnega oglaševanja v preteklem letu Mercator 2023 začenja še bolj kreativno in še bolj dinamično. V preteklih dneh so namreč začeli s svežo kampanjo ‘Pri najboljšem sosedu lahko’, ki se osredotoča na prednosti nakupovanja pri ‘najboljšem sosedu’ ter kupcu še bolj približa pestro izbiro Mercatorjevih blagovnih znamk.
V ospredju kakovost in preverjeno poreklo
Izdelki slednjih izkazujejo tako kakovost kot cenovno ugodnost, pri čemer kakovost vsakega od izdelkov dodatno potrdijo na Biotehniški fakulteti. Hkrati so izdelki Mercatorjevih blagovnih znamk v veliki meri slovenski – tako je pakirano meso večinoma 100 % slovenskega porekla, vsi izdelki perutnine pa nosijo še oznako Izbrana kakovost Slovenija.
Podobno velja tudi za mlečne izdelke, povedo v Mercatorju, želji po kakovostni, slovenski prehrani pa sledijo tudi pri izbiri in ponudbi sadja ter zelenjave. Vrednotenje domače kakovosti dokazujejo tudi domači piškoti, potice in torte, ki so ročno izdelani v slaščičarski delavnici, ročno izdelane pa so še posebne specialitete kot recimo tatarski biftek ali francoska solata. Ob tem v Mercatorju izpostavijo še njihovo posebnost – sveže iztisnjen sok ter ponudbo čokolad s poreklom.
Pri snovanju lastnih blagovnih znamk po dostopnih cenah Mercator budno sledi sodobnim trendom in potrebam, kar je mogoče zaznati v premišljenih in kreativnih izdelkih:
– Linija Bio Zone tako ponuja bio izdelke, ki so dobri tako za kupca kot za okolje;
– linija Free From obsega izdelke, ki ne vsebujejo glutena;
– v ponudbo Mercatorjevih blagovnih znamk je vključenih veliko vegetarijanskih in veganskih produktov;
– športniki lahko med ponudbo najdejo izdelke z več beljakovinami;
– linija Minute postreže izdelke, ki ustrezajo sodobnemu hitremu življenjskemu stilu ter poskrbijo za kakovostno prehrano na poti, v službi ali doma;
– Lumpi nega je namenjena otrokom, medtem ko za nego družine in doma poskrbijo znamke Olea, Man Max, higiena Natur ter čistila in detergenti Dax;
– živalskim družinskim članom pa so še posebej namenjeni izdelki Buddy & Kitty.
Kampanjo ‘Pri najboljšem sosedu lahko’ ilustrira slogan ‘Kakovostno in ugodno’, ki kupca v oglasih, letakih, na spletu in med sprehodom po trgovini usmeri k več kot 3000 vrstam izdelkov Mercatorjevih lastnih blagovnih znamk za vsak trenutek dneva.
Najboljši sosed v 2023 zares dinamično in kreativno
Sveža kampanja je strnjena v dinamičen TV oglas, ki ga je v svojem edinstvenem slogu režiral Mark Pirc. Oglas v dinamičnem stilu skriva zanimive poglede ter edinstvene premike kamer, ki prikažejo raznoliko uporabnost izdelkov Mercatorjevih znamk, pri čemer oglas zaključi slogan Kakovostno in ugodno.
»Komunikacijska platforma ‘Pri najboljšem sosedu lahko’ je nastala na podlagi jasnih izhodišč naročnika in preproste resnice, da kupec pri našem največjem trgovcu lahko dobi točno takšno nakupno izkušnjo, kot jo sam želi. Lahko na hitro za vogalom, lahko na veliko v trgovskem središču, lahko prek spleta, lahko postreženo, sveže, premium, ugodno, na obroke … lahko vse, kar je kupcu pomembno in s čimer Mercator utrjuje ugled najboljšega soseda,« zaledje ustvarjanja TV oglasa opiše režiser Mark Pirc.
Prva kampanja je šele začetek
»’Pri najboljšem sosedu lahko’ kampanjo dopolnjujejo barviti in udarni ulični plakati in seveda še vse, kar sodi zraven,« še pojasnjujejo v Mercatorju in povedo, da so komunikacijsko strategijo zasnovali v agenciji Herman in partnerji.
PREBERITE ŠE: Najboljši sosed slavil na Websiju
»Nad kreativno rešitvijo smo bili navdušeni, saj je za nas, kot trgovca zelo pomembno, da v tako konkurenčnem okolju zaokroženo predstavimo našo ugodno ponudbo, predvsem pa izrazimo dinamičnost tudi v komunikaciji, saj je prav taka, kot jo mi živimo vsak dan. S prvo od kampanj smo torej šele dobro začeli«, še doda Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga pri Mercatorju.