Najboljši sosed je prejel 4 srebrne nagrade v kategoriji Login s projektom Mi Mercator, v kategoriji Mobilni projekti s projektom Prenovljen Moj M, v kategoriji Video s projektom Naj slovensko pecivo in v kategoriji Uporaba naprednih tehnologij s projektom Klic Božička. Bronasto nagrado je najboljši sosed prejel v kategoriji Trgovci s projektom M Soseska kot trženjska platforma.
Tomislav Čizmić, predsednik uprave Mercatorja je ob tem povedal: »Websi nagrade so ogledalo presežkov digitalnega komuniciranja. Veseli nas, da je bil naš digitalni nastop tudi strokovno priznan in nagrajen. Vsekakor bomo nadaljevali s strateškimi vlaganji v razvoj znanj, kompetenc in digitalne odličnosti.«
»Iskreno me veseli, da je naše delo na digitalnem področju večkrat nagrajeno na največjem tekmovanju za digitalne projekte v Sloveniji. Nagrade stroke so lepa potrditev za prizadevno delo naše digitalne ekipe. Nagrada za Naj digitalko leta pa osvetljuje tudi dejstvo, da imamo v naši odlični ekipi izjemne posameznike. Čestitke vodstvu in celotni ekipi, hvala našim partnerjem in seveda našim kupcem, brez katerih to ne bi bilo mogoče,« dodaja izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator, Viktorija Radojević Mavrič.
Kristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju, je ob prejemu naziva Naj digitalka na zmagovalnem odru povedala: »Vsem na področju digitala privoščim podobno veselje in delo v podjetju, ki spodbuja razvoj digitalnega področja, ali naročnika, ki jim omogoča razvoj. In da so del predane ekipe, s katero lahko soustvarjajo digitalne presežke. Iskreno se zahvaljujem vodstvu Mercatorja, ki verjame v naše delo, mentorjem in neverjetni ekipi ter odličnim partnerjem. To ni nagrada samo eni osebi, ampak vsej ekipi in širšemu krogu digitalcev.«