Martin Počkar, glasbenik in kreativni motor KUD Coda.
Kje najraje pijete kavo v MB?
Poštna je tista ulica, ki je vsem blizu in vsem prav ter tako primerna za sestanek ob kavi ali večerni čvek.
Najlepša ulica ali predel v MB?
Če lahko štejem Pohorje kot del Maribora, bi ga izpostavil kot naš dragulj. Tudi Mestni park pogosto jemljemo kot samoumeven, pa je v resnici krasna oaza miru in hkrati družabno središče meščanov. Glede na to, da imam delovno mesto prav na obrobju Mestnega parka, sem zadnja leta pogrešal pokošeno travo ali obrezana drevesa. Se pa v zadnjih dneh definitivno pozna, da prihajajo volitve in da so park pripravili za najlepše obdobje, ko je pobeljen s snegom.
Najboljša gostilna v MB?
Pogosto mi zmanjkuje časa, da bi se prepuščal kulinaričnim užitkom, tako, da je na mojem jedilniku pogosto hitra prehrana. Tukaj je definitivno najboljša picerija Vivaldi. Ko najdem čas, pa ga raje porabim tako, da zase in svojo princeso pripravim hrano doma. Mislim, da se v kuhinji kar znajdem.
Katero sorto vina imate najraje?
Sem bolj poznavalec piva, vendar sem po letošnjem potepanju po Franciji vzljubil tudi vino. Všeč so mi štajerska bela vina, čeprav so me prav zares prepričala francoska vina. V vasici Chateuneuf du Pape sem poskusil prav neverjetno belo vino, ki me je prepričalo, da sem prvič v življenju kupil dražjo buteljko.
Kaj bi morali v MB najprej komunalno urediti? 
Je res vse, kar nam lahko oblastniki ponudijo, nekaj novih pločnikov v zadnjih treh mesecih pred volitvami? Tukaj idej, očitno, zmanjka. Kaj prvo urediti? Mariborska snaga za kakšno desetletje zaostaja pri ravnanju z odpadki. Medtem, ko se druge občine vključujejo v projekt zero waste, smo mi še v nekem drugem času. Nimamo mehanizmov ponovne uporabe (ali pa jih meščani ne poznamo?), ozaveščenost o pomembnosti zmanjševanja neločenih in nerecikliranih odpadkov je nizka, na odpadke pa se še vedno gleda kot na strošek, kot pa na priložnost, ki lahko ustvarja delovna mesta.
Kje se rekreirate, dobra mesta v MB za rekreacijo?
Ni ga lepšega, kot zasnežena smučišča na Pohorju. Se pa bojim, da je tajkunska zgodba povzročila, da zadnji vlak za Športni center Pohorje odhaja. Želim si, da se ohrani Pohorje kot rekreacijski center. Res lepo je videti, kako je Pohorje, pa ne samo v zimskem času, stičišče različnih generacij in profilov Mariborčanov.
Kateri mariborski radio poslušate?
Radio Slovenija International, če ga lahko štejem kot mariborskega, glede na to, da se oddaja iz studijev v Mariboru. V splošnem so radii, če odštejem nacionalne radie, preveč podvrženi korporativnim mehanizmom. Ljudje se najbrž ne zavedajo, da morajo slovenski ustvarjalci pogosto plačevati, če želijo, da jim komercialni radii predvajajo skladbe.
Navijate za kateri mariborski klub ali športnika?
NK Maribor je najbrž največji športni trademark v naši državi. Navdušen sem nad načinom dela ter preudarnostjo in artikuliranostjo, ki presega neke splošne standarde. Ta ekipa je dokaz, da je možno ustvarjati v okolju, za katerega večina meni, da ni možno. Filip Flisar pa je pojava, katero z lahko vzameš za svojo. Postati zmagovalec svetovnega pokala in olimpijski heroj … kaj vem, malo je bilo takšnih junakov, po večini, kot npr. Kekec ali Peter Klepec, pa so dobili filmsko ali knjižno upodobitev.
Predlog za rešitev brezposelnosti v MB?
Prej sem govoril o odpadkih, ki ustvarjajo delovna mesta – ali lahko nekdo izračuna dodano vrednost na zavržene stvari, ki jih uspemo ponovno uporabiti? Če grobo poenostavim – neskončna je. Pa naj bo to plin metan, ki ga zajemamo s smetišča, ali pa cel kup popolnoma uporabnih predmetov, ki jih ljudje zavržemo. Rešitev ni v privabljanju kitajskih baterijskih čudežnikov, rešitev je v ustvarjanju pogojev za trajnostni razvoj – spoštovanju okolja, spodbujanju  inovativnosti in znanja, debirokratizacijo, spodbujanjem ustvarjalnega podjetništva. Vendar te zadeve potrebujejo čas, volitve pa so praviloma vsaka 4 leta, zato pa dobivamo kratkoročne rešitve, s katerimi si vladarji kupujejo glasove.
Trenutno so nevladne organizacije tiste, ki ustvarjajo dodano vrednost, nova delovna mesta, najpomembneje pa je to, da z vso odgovornostjo prevzemajo tista področja, ki jih druge institucije (državne) ne morejo opravljati oziroma je njihova paradigma popolnoma zgrešena. To je tudi prava platforma za ustvarjanje trajno pozitivnih pogojev za razvoj družbe in podjetništva. Ker sam prihajam iz tega področja, pa žal vem, da nas bo klientelizem bremenil in vlekel nazaj, dokler se ne bomo opogumili malce glasneje spregovoriti o problematiki. Kot zadnje pa bi izpostavil najpomembnejšo rešitev, ki se obrega ob mentaliteto, ki se je razvila pri moji generaciji in mlajših. Ljudje si morajo želeti delati! Diametralna razlika je med željo po službi in željo po delu. Mladi še vedno stremijo k vzorcu, da je potrebno iti za 8 ur v službo, imeti čim boljšo plačo za čim manj dela, kredit, avto na lizing in svojih 14 dni na Pagu. Ti časi so mimo – danes potrebuješ ogromno volje do dela, prilagajanja delovnika, predvsem pa potrebuješ ‘jajca’, da se lotiš realizacije svoje ideje, v katero verjameš, četudi ti vsi govorijo, kako boš spodletel.
Po katerih blagovnih znamkah je MB prepoznaven?
Festival Lent. Ko tujcem razlagam o festivalu, so navdušeni. Festival je v letih postal viden mednarodni festival, žal pa tega niso opazili tisti, ki ga že (pre)dolgo vodijo in v zadnji izvedbi za voljo kupčkanja festival pripeljali na rob propada. Zlata lisica je še ena prava mariborska zgodba. Želim si, da se najde način, da se ta blagovna znamka ne pokoplje skupaj s ŠC Pohorje. O NK Maribor je škoda trositi besede. Iz sesutega in okradenega športnega kluba so v le nekaj letih ustvarili najbrž eno najdražjih in najbolj zaupanja vrednih znamk.
Kdo ali kaj bi še lahko postalo blagovna znamka v prihodnje?
Kljub temu, da trenutno slabo kaže, je Pohorje naš največji potencial. Biser narave, par kilometrov od avtoceste, z avtobusno povezavo do vseh bonusov, ki jih nudi neko manjše mestece. To je posebnost, ki nam jo marsikdo po tihem zavida, mi pa jo sprejemamo z neko apatično mero samozadostnosti. Izpostavil bi tudi pogumno podjetnico Iris Trstenjak, ki je imela pogum za lansiranje lesenih dildov pod znamko Dee Lee Doo. Iskreno ji privoščim, da ta njena znamka postane prepoznavna že zaradi tega, ker je imela ‘jajca’, o katerih sem govoril prej. V razvoju Maribora je še velika dolžnica univerza.
Tri uspešna podjetja v MB?
Bolj, kot se trudim po glavi izbrskati uspešno podjetje v Mariboru, bolj mi naprej prihajajo javna podjetja. Kar človeku da kar misliti, posebej ob upoštevanju dejstva, da imamo v Mariboru univerzo.
Ideja za Maribor 2030? 
Stremenje k mestu Maribor kot mestu srečnih ljudi. Vse te stvari, o katerih sem do sedaj govoril kot o rešitvah za naš Maribor, ne smemo početi za izboljšanje statističnih podatkov. Ideja za Maribor 2030 je ideja mesta, kjer ljudje želimo živeti in kjer mladi ne bežijo preko meje v iskanju preživetja.
Kdo iz MB bi lahko bil predsednik vlade ali države? 
Poznam ogromno krasnih ljudi, razgledanih intelektualcev, ustvarjalcev, ljudi, ki imajo motivacijske in vodstvene sposobnosti. Ti ljudje ne gredo v politiko. Če pa gredo, pa jih raztrgajo. Za profesionalnega politika moraš biti sociopat. Zato pa je politična kultura tam, kjer je. Ljudi, ki jih spoštujem, ne bi postavljal na nobeno državno funkcijo, saj so precej bolj ‘funkcionalni’ tukaj, kjer so.
Ljubljana kriva za probleme Maribora?
Ne!