V torek, 21. januarja so začeli polniti brezalkoholno pivo Laško Zlatorog 0,0% v pivovarni Laško Union. V družbi so pojasnili, da gre za izdelek, ki je rezultat domačega razvoja in znanja, predvsem pa novost na domačem trgu, saj kot pravijo, ga odlikuje 100 odstotkov Laško značaj in 0 odstotka alkohola.
Osebnost in tradicija piva ostajata enaki
V Pivovarni Laško Union so si kot ključno nalogo zadali obdržati osebnost in tradicijo piva, ki ga ljudje poznajo že od 1825 – tokrat pa v brezalkoholni različici. Urban Kramberger, manager blagovne skupine Laško, je izjavil, da brezalkoholno pivo predstavlja nekaj izjemnega za Pivovarno Laško Union, saj pomeni korak naprej, hkrati pa pooseblja vrednote znamke Laško. Je edinstvena pijača na slovenskem trgu, saj vsebuje 100 odstotkov značaja in 0 odstotkov alkohola.
Razvoj je potekal leto dni, na projektu pa je delala skupina 30-ih strokovnjakov, ki so ustvarili recept z osvežujočo hmeljno noto ter Zlatorogova osebnost, ki jo predstavlja značilna uravnotežena grenčica. Pivovarji Laško izpostavljajo, da pri pripravi uporabljajo vodo iz okoliških hribov, ječmen, slovenski hmelj in laške kvasovke.
Svet gre v smer brezalkoholnega piva
Razvoj piva Laško Zlatorog 0,0% je bila precej logična poteza, saj se vedno več pivovarn odloča za brezalkoholno pivo. Razvoj je potekal leto dni, na projektu pa je delala skupina 30-ih strokovnjakov, ki so ustvarili recept z osvežujočo hmeljno noto ter Zlatorogova osebnost, ki jo predstavlja značilna uravnotežena grenčica. Pivovarji Laško izpostavljajo, da pri pripravi uporabljajo vodo iz okoliških hribov, ječmen, slovenski hmelj in laške kvasovke. Po tem receptu varijo tudi Laško Zlatorog 0,0%.
Direktor marketinga Pivovarne Laško Union, David Zappe, je ob predstavitvi brezalkoholnega piva povedal, da se po svetu in v Sloveniji vse več odraslih odloča za pitje brezalkoholnega piva. Vse več ljudi pije odgovorno in ob ustreznih priložnostih, po drugi strani pa skrbijo, da zaužijejo manj kalorično hrano in pijačo. Takšno mišljenje pa za pivovarno Laško Union predstavlja priložnost za nov posel. Pivo je naravna pijača iz naravnih sestavin, zaradi današnje tehnologije pa se lahko potrošnikom ponudi še pivo brez alkohola, ki hkrati vsebuje manj kalorij kot tradicionalna alkoholna piva in sladkane brezalkoholne pijače.