“Veseli smo, da smo razmeram navkljub uspeli najti primerno lokacijo, kjer lahko zagotavljamo nadzor in varnost ob upoštevanju vseh ukrepov. Letos bo dogodek malenkost bolj butičen, a še vedno bodo prišli na račun vsi ljubitelji vina, ki si želijo poskusiti novo letino, na voljo bo tudi štajerska kulinarika in glasba,” je na današnji novinarski konferenci v Hiši Stare trte povedala Natalija Cvetko, ki je skupaj z možem Borutom Cvetkom pobudnica ter tvorka projekta.

Letos že šestič

Prireditev bo letos po enoletnem premoru potekala šestič, a z nekaj manjšim številom sodelujočih vinarjev, kar je po besedah Boruta Cvetka posledica razmer zaradi epidemije covida-19. “Ostajajo z nami vsi tisti, ki se dobro zavedajo, kaj pomeni za njihovo promocijo in Štajersko skupna promocija preko te blagovne znamke mladega vina Pubec,” je povedal.

Zadnji dve leti sta nas naučili še bolj ceniti lokalno in spoštovati to, kar imamo, zato vztrajamo pri tem dogodku,” je dodala Natalija.

Njihova osnovna želja

Ne bo pa letos podobnega dogodka v Ljubljani, kjer so štajerska vina predstavljali ljubiteljem vina zunaj Štajerske. “Osnovna želja Pubeca je razbijanje tabujev, ki so skozi čas iz meni neznanih razlogov nastali na račun štajerskega vina. Mislim, da smo v zadnjih letih uspeli prebiti led in pokazati, da štajersko vino nikakor ni samo špricer vino, ampak da se lahko pohvalimo z vrhunsko in raznovrstno ponudbo,” je pojasnila.

Direktor Zavoda za turizem Maribor Jure Struc se strinja, da so takšni dogodki zelo pomembni za promocijo lokalnih pridelovalcev vina. “Na žalost smo bili prisiljeni odpovedati tradicionalno martinovanje v Mariboru, a treba se je zavedati trenutnega položaja. Še prejšnji teden smo ga nameravali izpeljati pod zelo strogimi PCT pogoji, a številke so zdaj takšne, da teh stvari ni mogoče kontrolirati. Moramo pa podpreti dogodke, kot je Pubec, ki so manjšega obsega in tako lažje izvedljivi,” je povedal.

Na žalost smo bili prisiljeni odpovedati tradicionalno martinovanje v Mariboru, a treba se je zavedati trenutnega položaja. Še prejšnji teden smo ga nameravali izpeljati pod zelo strogimi PCT pogoji, a številke so zdaj takšne, da teh stvari ni mogoče kontrolirati. Moramo pa podpreti dogodke, kot je Pubec, ki so manjšega obsega in tako lažje izvedljivi.

Uradna prodaja mladega vina se začne z današnjim dnem in zaključi konec januarja. “Namen Pubeca je združevanje, ki bi poneslo Štajersko in štajerske vinarje po vsej Sloveniji, da bi se lahko postavili ob bok najboljšim. To mesto destinaciji in tukajšnjim vinarjem zagotovo pripada, saj imamo vse, kar imajo največji,” je še dejala Natalija Cvetko.

STA