Zavarovalnica Vzajemna te dni predstavlja edinstveno priložnost v okviru ponudbe zavarovanja Zdravstvena polica, ki ponuja možnost, da brezplačno izkusite zdravstvo na najvišji ravni, s takojšnjim dostopom do zdravstvenih storitev pri vrhunskih izvajalcih.
Posebna ponudba za sklenitev zavarovanja Zdravstvena polica prinaša brezplačno premijo za prvih 9 mesecev ter številne druge ključne prednosti, ki bodo pozitivno vplivale na vaše zdravje in omogočile hitrejše okrevanje.
Ključne prednosti, ki jih ponuja Zdravstvena polica, vključujejo:
Hiter dostop do samoplačniških specialističnih storitev
Pozabite na dolge čakalne vrste in se takoj posvetujte s specialisti, ki jih potrebujete.
Hiter dostop do drugega mnenja specialista
V primeru dvoma ali potrebe po drugem strokovnem mnenju vam omogočamo hitro pridobitev mnenja specialista, da se prepričate o pravilnosti zdravljenja.
Pomoč na domu
Pri oskrbi na domu po bolezni ali poškodbi vam bodo naši pogodbeni partnerji ponudbe Zdravstvena polica nudili podporo za brezskrbno in dostojanstveno okrevanje v vašem domačem okolju.
Kritje stroškov zdravil
Zavarovanje Zdravstvena polica krije stroške zdravil na beli recept, kar vam omogoča enostaven dostop do potrebne medicinske terapije.
24/7 posvet z zdravnikom
Brez obiska zdravstvenega centra lahko 24 ur na dan, vse dni v letu, stopite v stik s strokovnjaki preko asistenčne storitve.
Brezplačna asistenca zavarovalnice
Zavarovalnica vam v okviru ponudbe Zdravstvena polica zagotavlja brezplačno asistenco, ki vam bo v pomoč pri vprašanjih glede vašega zdravja in zavarovanja.
Preverite več o posebni ponudbi Zdravstvena polica tukaj.
Obisk zdravnika splošne in družinske medicine
Poleg specialističnih storitev imate tudi dostop do zdravnikov splošne in družinske medicine, ki bodo poskrbeli za celostno zdravstveno oskrbo.
Različni paketi glede na starost
Zdravstvena polica je na voljo za osebe, stare 18 let in več. Premija je določena glede na starost ob začetku zavarovanja in se prilagaja glede na starostni razred. V prvih 9 mesecih zavarovanja (od 1. 10. 2023 do 30. 6. 2024) je premija brezplačna. Po tem obdobju se plačuje premija od 1. 7. 2024 dalje. Mesečna premija se razlikuje glede na starostni razred:
Starostni razred 18 do 49 let: Mesečna premija znaša le 7,42 €*.
Starostni razred 50 do 59 let: Mesečna premija znaša 10,18 €*.
Starostni razred 60 do 64 let: Mesečna premija znaša 12,05 €*.
Starostni razred 65 let in več: Mesečna premija znaša 17,05 €*.
Vse cene vključujejo 8,5 % davek od prometa zavarovalnih poslov (DPZP), ki ga plačuje zavarovanec od 1. 7. 2024.
*Za vse podrobnosti preverite to povezavo.
Podpora v vseh fazah zdravljenja
Zavarovalnica Vzajemna ne zagotavlja samo finančne varnosti, ampak tudi celovito podporo v vseh fazah zdravljenja. Poleg hitrega dostopa do specialistov, pomoči na domu in brezplačne asistence zavarovalnice, vam omogočajo tudi drugo mnenje specialista. V primeru težkih diagnoz, operacij ali poškodb vam nudijo možnost pridobitve dodatnega mnenja strokovnjaka, da se lahko prepričate o pravilnosti zdravljenja.
V primeru dvoma ali potrebe po dodatnem strokovnem mnenju lahko zavarovanci zavarovanja Zdravstvena polica hitro pridobijo drugo mnenje specialista, kar jim omogoča bolj informirane odločitve glede njihovega zdravljenja.
Storitev Dr. Posvet
V primeru zdravstvenih težav, dvomov ali skrbi vam Vzajemna preko posebne ponudbe Zdravstvena polica ponuja možnost posveta brez obiska zdravnika. Storitev Dr. Posvet vam omogoča, da prejmete odgovore na svoja vprašanja kadarkoli in kjerkoli, 24 ur na dan, vse dni v letu.
Zavarovanci Zdravstvene police imajo prednostno obravnavo pri samoplačniških specialističnih storitvah, kar jim omogoča, da se izognejo dolgim čakalnim vrstam.
Storitev Dr. Posvet se lahko uporablja preko pametnega telefona ali računalnika. Vsa komunikacija z zdravnikom poteka v pisni obliki, preko aplikacije, ki jo izberete ob aktivaciji (WhatsApp, Viber, Facebook Messenger, Skype, Telegram …) na telefonu ali računalniku.
Pomoč na domu
Zavarovanci zavarovanja Zdravstvena polica imajo dostop do pomoči na domu v primeru bolezni ali poškodbe, kar jim omogoča lažje okrevanje in podporo v udobju njihovega domačega okolja.
Z zavarovanjem Pomoč na domu bodo za brezskrbnejše in dostojnejše okrevanje v vašem domačem okolju poskrbeli naši pogodbeni partnerji, ki imajo izkušnje z oskrbo na domu.
Asistenčne storitve
Asistenčne storitve opravlja visoko usposobljeni kader, ki vsakega zavarovanca obravnava profesionalno in kakovostno ter vsak asistenčni primer reši v najkrajšem možnem času.
V Vzajemni se namreč zavedajo, da so za uspešno delo in zadovoljstvo zavarovancev in izvajalcev potrebne ažurnost, natančnost in prijaznost, zato na vaši poti do zdravja skrbno preučijo vsak primer posebej in poskrbijo, da za vas izberejo najboljšega specialista in najkrajšo čakalno dobo.
Drugo mnenje specialista
Ob diagnozi hujše bolezni, v primeru operacije ali ob hujši poškodbi, se vam lahko poraja veliko vprašanj glede predlaganega načina zdravljenja. Drugo mnenje zdravnika vam odgovori na vprašanja, ali je postavljena diagnoza pravilna in načrtovana pot zdravljenja ustrezna.
Za pridobitev drugega zdravniškega mnenja lahko izberete enega od neodvisnih strokovnjakov iz mreže izvajalcev zdravstvenih storitev Varuha zdravja.
V mrežo izvajalcev zdravstvenih storitev Varuha zdravja so vključeni strokovnjaki iz tujine (Nemčije, Združenih držav Amerike itd.).
Kako prijaviti škodo
Pogoji za uveljavljanje zdravstvene asistence
Zavarovanje Zdravstvena polica lahko začnete koristiti 3 mesece po začetku zavarovanja, in sicer za novonastale bolezni in stanja. Če je vaš primer posledica nezgode, čakalne dobe ni. Za predobstoječe bolezni in bolezni, ki so se pojavile v času čakalne dobe, velja 24-mesečna čakalna doba.
Vse podrobnosti o posebni ponudbi najdete tukaj
Pregled na daljavo – dostop do zdravnika tudi na daljavo po telefonu ali prek video povezave. Določene specialistične storitve lahko opravite iz udobja domačega naslonjača ter se s tem izognete čakalnicam in ambulantam.
Izvedba zdravstvene asistence
Če potrebujete zdravstveno asistenco, pokličite na brezplačno telefonsko številko asistenčnega centra: 080 20 60 ali oddajte obrazec na povezavi.
Če ste po predhodni odobritvi že opravili zdravstveno storitev in želite povračilo stroškov, izpolnite obrazec tukaj.