Kot smo že poročali, je ureditve nove enosmerne ceste v Mariboru razburila stanovalce. Potem ko je občan na platformi Izboljšajmo Maribor predlagal, da bi Borštnikovo ulico zaradi nevarnosti prometnih nesreč iz dvosmerne preoblikovali v enosmeren promet, so v javnost pricurljale informacije, da bo občina do konca avgusta na obeh krakih Borštnikove ulice uvedla enosmerni prometni režim.

Na nas se je obrnil predsednik MČ Radvanje Rajko Kotnik in dejal, da je informacija, ki je prišla na jasnost, povzročila precejšnjo škodo mestni četrti.

Kotnik: Vprašanje prometa smo reševali kompleksno

“Informacija je naredila precejšnjo škodo mestni četrti, ker je neresnična in zavajajoča. Mi smo vprašanje prometa v Spodnjem Radvanju reševali kompleksno, ga rešili in uskladili z mestno občino. Zato nas je ta informacija neprijetno presenetila. V naših načrtih so zajete tri ulice, ki bodo prešle v enosmerni promet. Torej ne samo Borštnikova, ampak tudi Dušana Mravljaka in Roberta Kukovca,” je dejal.

Organi mestne četrti so že predčasno sklenili prometno ureditev in jo uskladili z občino. V svoje načrte so vključila tudi razvoj prometnic, ki je bil potrjen in dobil zeleno luč s strani občine.

Načrt spremembe je star že nekaj let

Kot so za nas pojasnili na Uradu za komunalo, promet in prostor, je Borštnikova ulica na obeh krakih Radvanjske ulice urejena kot dvosmerna ulica z urejenimi parkirišči ob vozišču ali izven njega na površinah, ki so v zasebni lasti. Praviloma gre za pravokotna parkirna mesta na severni strani vozišča, na kraku Borštnikove ulice do Ulice pohorskega odreda, na kraku od Radvanjske ulice do Kardeljeve ceste pa so parkirišča enakomerno razporejena na severni in južni strani vozišča.

“Načrt spremembe je že star kar nekaj let in smo ga skrbno načrtovali z Mestno četrtjo Radvanje, ki je spremembo potrdila s sklepom sveta mestne četrti. Prav tako smo projekt novelirali, saj je bil izdelan že pred časom in smo ga tudi poslali na Mestno četrt,” so še dejali.

Borštnikova bi lahko bila urejena do začetka šolskega leta

Projekt obsega samo Borštnikovo ulico, je pa res da je potrebno načrtovati celovito ureditev. Pridobili bi cca. 70 novih parkirnih mest, enosmernost pa bi potekala na vzhodnem delu v smeri proti Kardeljevi, vendar ne v celoti. Na delu, kjer so obojestranska parkirišča ohranjamo dvosmerni promet. Zahodno od Radvanjske pa bi promet potekal proti zahodu v smeri proti Ulici pohorskega odreda in to v celotni dolžini, pojasnjujejo na upravi.

Borštnikova bi lahko bila urejena do začetka šolskega leta.

“V zvezi z urejanjem prometa na kompleksni ravni pa si seveda želimo, da bi bilo urejanje po najboljši možni poti, saj so lahko parcialne rešitve v določenih primerih slabe. Promet je potrebno reševati celovito. Na Uradu za komunalo promet in prostor si to vsekakor prizadevamo, žal pa je včasih tako, da naletimo na nemalo težav s stanovalci, ki sprememb ne podpirajo, čeprav strokovno dokazujemo, da so spremembe nujne.”

Sploh primer Borštnikove ulice je takšen, da je v popoldanskem času velik del pločnikov zaparkiran in imajo najšibkejši udeleženci cestnega prometa težave pri hoji. “Da o mamicah z vozički in invalidi sploh ne govorimo. V primeru predlagane ureditve bi velik del teh problemov rešili,” dodajajo.