Uporabniki morajo pred vstopom v trgovino prenesti mobilno aplikacijo

Aplikacija, ki se imenuje kar Konzum, nato poveže njihov pametni telefon z eno od uporabljenih kartic. Za vstop v trgovino morajo skenirati QR-kodo, ki jo najdejo takoj ob vhodu. Ko so v trgovini, lahko preprosto izbirajo izdelke, ki jih želijo kupiti, in jih dajo v svojo košarico. Sistem na koncu avtomatsko zaračuna znesek za izbrane izdelke prek aplikacije.

Morda najboljša lastnost pametne trgovine Konzum SMART pa je ta, da plačilo ni potrebno opraviti na blagajni ob izhodu, kot nam je v navadi. Transakcija se namreč samodejno zaključi, ko uporabnik vzame izdelek s police. To zagotavlja hitrejše in bolj učinkovite nakupe. Če si uporabnik premisli in izdelek vrne na polico, mu aplikacija samodejno vrne kupnino. Po izhodu iz trgovine pa uporabniki prejmejo še elektronski račun.

Pogoj za vstop je 50€ na bančnem računu

Ta znesek se avtomatsko odpiše ob vstopu, vendar ga sistem vrne po izhodu iz trgovine. Gre za neke vrste zavarovanja pred morebitno škodo ali krajo, ki bi jo kupec lahko povzročil med obiskom trgovine.

Vodstvo Konzuma je zagotovilo, da je v trgovini poskrbljeno tudi za varnost in zasebnost strank. Kljub prisotnosti 150 kamer so te nameščene visoko nad njihovimi glavami, zato niso vidne in ne kršijo zasebnosti. Če pa pride do kakršnih koli nepredvidenih situacij, lahko stranke stopijo v stik s klicnim centrom Konzuma in morebitne težave rešijo.

S tem inovativnim pristopom do trgovinske izkušnje se postavlja vprašanje, ali je to prihodnost nakupovanja, ki nas čaka tudi drugod po svetu. Trenutno je približno 200 takšnih pametnih trgovin po vsem svetu, vendar se zdi, da je ta trend šele na začetku svoje poti.