Danes sta mag. David Kastelic, predsednik uprave Zavarovalnice Maribor, in Bojan Ban, direktor Nogometnega kluba Maribor, slavnostno podpisala novo sponzorsko pogodbo za obdobje od leta 2015 do 2017.
Prvi mož zavarovalnice Maribor je ob podpisu pogodbe povedal: “Podpiramo in spodbujamo projekte s perspektivo, ki stremijo k uspehu in so usmerjene naprej, s pozitivnim pogledom v prihodnost. Pomembno je, da so to zgodbe iz okolja, v katerem smo prisotni, saj je to način, na katerega lahko vračamo v okolje. NK Maribor je postal vseslovenski projekt in uveljavljena blagovna znamka – tako kot Zavarovalnica Maribor, ki je prisotna praktično v vsakem domu v Sloveniji.”
Pomembno je, da so to zgodbe iz okolja, v katerem smo prisotni, saj je to način, na katerega lahko vračamo v okolje. NK Maribor je postal vseslovenski projekt in uveljavljena blagovna znamka – tako kot Zavarovalnica Maribor.
Ob tej priložnosti sta David Kastelic in direktor NK Maribor, Bojan Ban, predstavila tudi novi dres kluba, s katerim bodo mariborski nogometaši že to sredo v Ljudskem vrtu odigrali prvo tekmo v ligi prvakov proti Sportingu. 
»Zavarovalnica Maribor je dolgoletni partner Nogometnega kluba Maribor in je tista, ki je klubu stala ob strani tudi v manj uspešnih časih. Zelo smo povezani in ponosni smo, da je Zavarovalnica Maribor v našem klubu prepoznala blagovno znamko ob kateri lahko tudi sama raste. Veseli nas, da nam bo pomagala pri uresničevanju naših ciljev tudi v prihodnje, mi pa se bomo trudili, da bomo zaupanje našega generalnega sponzorja upravičevali še naprej,« je ob podpisu pogodbe dodal Bojan Ban.
Za Zavarovalnico Maribor pa je današnji dan poseben in pomemben še iz enega razloga. Zraven podpisa sponzorske pogodbe z NK Maribor se je ta na današnji konferenci premierno predstavila z novo celostno grafično podobo. Od današnjega dne naprej se bo namreč pojavljala v čisto novi, sveži in sodobnejši preobleki, v kateri bo v prihodnosti uresničevala svoje cilje in poslanstvo.