Sredi meseca na slovenski trg vstopa nov ponudnik avtobusnih prevozov, Flixbus. Šest slovenskih mest bo za zdaj povezal s 35 kraji v Nemčiji, Avstriji, Italiji in na Hrvaškem, od tam pa bo potnikom na voljo Flixbusova evropska mreža, ki jo sestavlja okoli 100.000 dnevnih povezav na 800 destinacij.
Slovenija bo postala del mreže družbe Flix Mobility
Kot so sporočili iz družbe Flix Mobility, bo tako Slovenija kmalu postala del mreže tega prevoznika, ki se je razvil iz nemškega startup podjetja in je lani po Evropi popeljal približno 20 milijonov potnikov, od ustanovitve leta 2013 pa okoli 35 milijonov.
Flixbus je skupina mladih podjetnikov ustanovila kot startup po liberalizaciji tamkajšnjega trga. Njihov poslovni model temelji na sodelovanju z regionalnimi avtobusnimi podjetji, kar jim je omogočilo hitro širitev mreže. Po preboju na vrh prevoznikov v Nemčiji je lani sledila mednarodna širitev poslovnega modela, v podjetju pa so vzpostavili domačo mrežo povezav in mednarodne linije v Franciji, Italiji in na Nizozemskem ter razširili ponudbo v Skandinavijo. Letos so s prvimi linijami povezali tudi angleški in španski trg.
Mednarodni prevozi tega podjetja v 19 držav
Podjetje je mrežo mednarodnih in medkrajevnih avtobusnih prevozov tako razširilo na 19 držav, januarja pa je napovedalo širitev tudi v regijo Srednje in Vzhodne Evrope. Vstop na slovenski trg so predstavili na današnji novinarski konferenci v Ljubljani.
S 16. junijem bodo tako Ljubljano, Maribor, Bled, Postojno, Koper in Portorož neposredno povezali s 35 kraji v Nemčiji, Avstriji Italiji in na Hrvaškem. Potniki bodo lahko med drugim do sedemkrat dnevno potovali v München, na Dunaj, v Berlin, Milano, Benetke in na številne kraje ob hrvaški obali. Na voljo bodo tudi nočne povezave. Uporabnikom bo v drugem koraku na voljo preostala evropska mreža, ki jo trenutno sestavlja približno 100.000 dnevnih povezav do 800 destinacij po stari celini.
Potniki bodo vozovnico lahko kupili tudi preko mobilne aplikacije
“Vstop na slovenski trg predstavlja tehten korak za Flixbusovo mednarodno širitev. Slovenija s svojo lokacijo v osrčju Evrope odlično dopolnjuje našo mrežo. Ljubljana bo tako s pogostimi mednarodnimi povezavami postala pomembno središče regije,” je dejal generalni direktor in ustanovitelj podjetja Andre Schwämmlein in ob tem napovedal nove povezave.
Cene vozovnic se bodo po napovedih novega prevoznika gibale od petih evrov navzgor, poleg tradicionalnega nakupa na avtobusnih postajah in v turističnih agencijah pa ponujajo tudi spletni nakup ter brezplačno spreminjanje in odpoved vozovnice do 15 minut pred odhodom. Potniki lahko vozovnico kupijo tudi preko mobilne aplikacije FlixBus-App, spontani uporabniki pa tudi pri vozniku. Vkrcajo se lahko s QR-kodo brez klasične papirnate vozovnice.
V Maribor tako prihaja nov avtobusni prevoznik, letalski prevoznik Express Airwaysa pa še vedno ni poletel iz letališča Maribor v Düsseldorf.
STA
Slovenija